Strekene Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hva får du utbetalt i trygd hver måned? Og hva slags trygd har du? ung ufør? varig ufør? Jeg forteller min trygd når alle andre har svart Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg får dekket medisinene mine og tannlegebehandlingen. Utover det jobber jeg i 100% stilling og får derfor ingen som helst utbetaling fra staten selv om jeg høyst sannsynlig hadde kvalifisert til det. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Moderatormelding To innlegg fjernet fordi de ikke handler om trådens tema. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg bare bidrar til felleskapet, men jeg var arbeidsledig i en periode for 7 år siden. Tror neg skal klare meg uten "trigd" til jeg blir pensjonist. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) 0 kr nå... Arbeidsledig for en periode på ca 7-8 mnd tror jeg for ca 3-4 år siden... gikk på veggen! Mottok ca 20 000 kr pr mnd i trygd i den perioden. Den største samfunnskostnaden med meg er nok likevel den ufrivillige perioden jeg hadde i militæret. Jobber nå og jobbet før den perioden... er anssatt men bygger samtidig opp egen bedrift! Kommer ikke til å motta trygd igjen før jeg pensjonerer meg! Håper jeg da... Endret 14. juli 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 1 innlegg som påpeker skrivefeil er også fjernet, send heller pm til bruker og påpek det på en vennlig måte. Endret 15. juli 2013 av Malvado 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ingen som faktisk mottar trygd har svart, til tross for at det er en god del av dem på dette forumet. Er det tabu å motta trygd? Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ingen som faktisk mottar trygd har svart, til tross for at det er en god del av dem på dette forumet. Er det tabu å motta trygd? Er ikke tabu men nå er det vel ikke slik at de fleste vil flagge det i ett offentlig forum, spesielt ikke når ikke en gang TS vil åpne med hva han/hun selv mottar. Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Er ikke tabu men nå er det vel ikke slik at de fleste vil flagge det i ett offentlig forum, spesielt ikke når ikke en gang TS vil åpne med hva han/hun selv mottar. Jo, Jeg får 15000 i måneden Vil ikke si det er tabu i det hele tatt. Alle dem som mottar trygd (uføretrygd) har en grunn til det. Hadde ikke jeg fått trygd så måtte jeg finne en annen måte å tjene penger på (nettopp kriminell virksomhet). Jeg hadde ikke klart/villet/orket å jobbe uansett om jeg hadde fått trygd eller ikke. Så ikke kall meg snylter takk 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jo, Jeg får 15000 i måneden Vil ikke si det er tabu i det hele tatt. Alle dem som mottar trygd (uføretrygd) har en grunn til det. Hadde ikke jeg fått trygd så måtte jeg finne en annen måte å tjene penger på (nettopp kriminell virksomhet). Jeg hadde ikke klart/villet/orket å jobbe uansett om jeg hadde fått trygd eller ikke. Så ikke kall meg snylter takk Du hadde klart og gjennomføre kriminelle handlinger for å tjene penger men ikke å jobbe? Huh? 6 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Trygd er en fin ordning, så lenge den ikke utnyttes, det er tross alt kriminelt det og. Er vel ganske mange som tas for dette i året? Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg får trygd i tillegg til en viss prosentandel lønn, med sikte på å gå over til bare lønn etterhvert. Men har ikke så lyst å skrive her hvor mye jeg får av det ene og det andre, det er min sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå