AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hei.... Jeg har et spørsmål til dere. Jeg har den siste uken som har gått hatt et hyppig, og veldig uvanlig for meg, uke. Slik har det foregått: Søndag, til mandag: døgnet (altså at jeg sov fra mandag, til torsdag). Tirsdag til onsdag: døyet an, igjen (sov på tirsdag, våken døynet på onsdag).. Torsdag til fredag: døgnet an, igjen (sov torsdagen, døgnet an fredagen)... Lørdag til søndag: døgnet an (lørdag døynet an, søndag sove)... GIR DETTE MENING....? Kan dette ha en jævelig dårlig påvirkning på min indre klokke?? Begynner å bli sprø... Jeg har altså gjort dette i en uke, og for en eller annen grunn får jeg meg ikke til å legge meg, de dagene hvor jeg døgnet an... Anonym poster: 8e526a25067272c1c03b52a9365ed7c5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Søndag, til mandag: døgnet (altså at jeg sov fra mandag, til torsdag). Det skal selvfølgelig stå mandag til tirsdag, og ikke torsdag.* Anonym poster: 98d4a9988fab28e0142d1830d6452fc4 Så det jeg prøver å si er at for en eller annen grunn har jeg ikke klart å mentalt legge meg, når jeg skulle.. Anonym poster: 98d4a9988fab28e0142d1830d6452fc4 Lenke til kommentar
Troendern Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Skjønner ik helt hva du mener. Får du ikke sove, blir du ikke trøtt eller hva? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Trådstarter er det svært lenge siden du har sovet nå? Ordene dine kommer ut litt hulter til bulter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Skjønner ik helt hva du mener. Får du ikke sove, blir du ikke trøtt eller hva? Forsto det ikke helt selv, jeg klarte ikke sove de dagene hvor jeg var våken hele døgnet.. Trådstarter er det svært lenge siden du har sovet nå? Ordene dine kommer ut litt hulter til bulter. På daværende tidspunkt hadde jeg bare klart å sove to 4 ganger på en uke, og jeg skrev innlegget når jeg ikke hadde sover, som gjorde at innlegget var litt hulter til bulter, som du skriver. Nå klarer jeg å sove, men jeg har problemer med å sovne, så det kan ta flere timer før jeg faktisk får sove. Jeg har prøvd å ta tabletter for å sove, men de jeg tok var jeg allergisk mot. Anonym poster: 98d4a9988fab28e0142d1830d6452fc4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå