Gå til innhold

Vestlig Kvinnelig Sexturisme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er veldig ekkelt og "skittent", men det er jo min personlige mening, og hva du eller andre synes jeg skal mene bryr jeg meg ikke så veldig om.

Min erfaring er at damer som har en slik holdning er de som er dårligst i sengehalmen.

De ser på sex som noe skittent - de kan ikke nyte sex'en for sex'ens skyld - de må ha følelser bla bla.

De kan ikke bare slippe seg løs og bare knulle en tilfeldig fyr på byen kun for nytelsens skyld.

Har de type, så må typen gjøre romantiske ting (altså gi dama annet enn penger, men blomster, vaske osv ...) før de kan få en betta - de gir altså dama noe hun vil ha, før sex blir aktuelt. Hva er forskjellen på det, kontra enkelt og greit noen penger .... ingenting egentlig.

Er en fyr ren, så er han like ren og sex'en er ikke mer 'skitten' bare for om man er sammen eller ikke - det er en urasjonell følelse enkelte har bare.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prinsippet i seg selv at min fremtidige mann har kjøpt seg prostituerte er bare direkte kvalmende for meg,

Jeg er mann, og jeg blir kvalm av tanken på å kjøpe sex. Kunne aldri falt meg inn. Jeg spanderer heller ikke middag eller kommer med blomster for å få sex (du får blomster av meg fordi jeg er glad i deg). Det er turnoff å hoppe i høyet med noen som gjør det av andre årsaker enn nytelsen i seg selv. Mange kvinner har vanskeligheter med sex for nytelsens skyld, har jeg hørt, det kan naturligvis være et problem. Men ikke noe jeg ikke kan ta meg av. ;)

Det finnes tilfeller jeg ser at prostitusjon kan ha en verdifull misjon, det er for sterkt handikappede, gamle og veldig syke mennesker. Jeg er slett ikke overbevist, men er åpen for debatt der.

jeg vil ikke starte en diskusjon av den grunn, med mindre de kommer med utsagn som; "Jeg synes at norske kvinner skal slutte å snakke stygt om norske menn som kjøper sex i utlandet.", da blir det som at den personen plutselig prøver å fortelle meg at jeg ikke får ha min egen mening,

Jeg er litt i tvil om hva trådstarter mente, for utsagnet kan også tolkes slik: Jeg synes kvinner som kjøper sex skal slutte å snakke stygt om menn som kjøper sex. I så fall er det dobbeltmoralen han reagerer på.

Er en fyr ren, så er han like ren og sex'en er ikke mer 'skitten' bare for om man er sammen eller ikke - det er en urasjonell følelse enkelte har bare.

Eller skal vi heller si det som det er: Det er en følelse noen ikke har. Det er noen som mangler evnen til dybde i nære relasjoner. Noen skjønner at de har denne mangelen, og ser med lengsel på de andre som er hele mennesker. Andre skjønner ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hvor har jeg skrevet at jeg trenger romantikk, blomster, sjokolade o.l gaver før jeg har sex med noen, eller at mannen alltid spanderer middag? Jeg lo godt av KarpeSkrotum's innlegg rettet mot meg, fordi han (etter hannes erfaring), som aldri har møtt meg, eller vet navnet mitt (vel og merke), prøver å fortelle meg hvem jeg er, mine skills-og preferanser i senga, og på en måte kan man tolke noe av det han sier til at han kaller meg indirekte for en prostituert. Da også dette uten å vite om jeg faktisk kan være den som alltid spanderer middag, kjøper blomster o.l.

Hva har alt dette med at jeg ikke liker/driver med sexkjøp/salg å gjøre?

Endret av Extraterrestrial
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min bisetning om dette var ikke rettet til deg på noe vis. :)

Du tar forresten feil i at KarpeSkrotum ikke vet hvem du er. Han vet mer om deg enn din beste venninne. Han har alle de gamle MSN-loggene dine på disk. Facebooken din er helt åpen. Alt du har slettet har han backup av. Telefonsamtalene dine de siste tre år er lagret, både private og i jobbsammenheng. Har du fulgt med de siste dagene, så vet du hvor han jobber. ;)

Husk å kjempe mot disse folkene. Fortell hjemme, på jobben, blant venner, på nettet.

Lenke til kommentar
Eller skal vi heller si det som det er: Det er en følelse noen ikke har. Det er noen som mangler evnen til dybde i nære relasjoner. Noen skjønner at de har denne mangelen, og ser med lengsel på de andre som er hele mennesker. Andre skjønner ikke i det hele tatt

Unnskyld at jeg sier det, men det der er bare vås.

Jeg lo godt av KarpeSkrotum's innlegg rettet mot meg, fordi han (etter hannes erfaring), som aldri har møtt meg, eller vet navnet mitt (vel og merke), prøver å fortelle meg hvem jeg er, mine skills-og preferanser i senga, og på en måte kan man tolke noe av det han sier til at han kaller meg indirekte for en prostituert. Da også dette uten å vite om jeg faktisk kan være den som alltid spanderer middag, kjøper blomster o.l.

Ehhh, jeg sa min erfaring - mulig du vet noe jeg ikke vet, men jeg kan ikke erindre å ha møtt deg og har erfaring med deg ...

Lenke til kommentar

Du siterer meg, og starter innlegget ditt med "Min erfaring er at damer som har en slik holdning er de som er dårligst i sengehalmen. De ser på sex som noe skittent - de kan ikke (...)". Da legger du det frem på en måte som tilsier at du sikter det mot meg, eventuelt gjetter vilt at jeg er slik som de "etter din erfaring".

Lenke til kommentar

Siterer deg pga det var den teksten jeg ville kommentere. Du vet jeg ikke kjenner deg og kan da ikke uttale meg om deg direkte, men generell basis utifra egen erfaring - altså 'de' jeg har erfart. Det er kun de som har erfaring med deg, som kan uttale seg om deg. Så jeg sier som deg "Mitt innlegg var ikke direkte rettet mot deg heller :)"

Lenke til kommentar

Nei, de som har slike holdninger som du har. (tenker stygt om kundene, er ekkelt og skittent osv)

Hva er skittent og ekkelt egentlig?

Er det det at det betales penger?

Er det det at den prostituerte får seg x antall forskjellige kjønnsorganer?

Er kundene(eller/og den prostituerte) mer skitne enn deg og meg (ola og kari)?

Er det like skittent hvis din venninne får seg en ny penis hver helg med folk hun ikke kjenner særlig godt? (hva hvis hun kjenner de?)

Er det skittent for din venninne å ha seg med 3-4 menn samtidig?

Seriøse spørsmål, for jeg skjønner rett og slett ikke holdningen, så opplys meg gjerne.

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja, jeg synes tanken på det er skittent, og ville ikke gjort det.

Så du syns altså ikke det er kjøp/salg som egentlig er skittent, men folk som har seg når det passer de og med hvem de vil. Du er av den formening at sex'en i seg selv ikke kan nytes og at den er ren - den er kun ren og grei hvis man har følelser og er sammen?

Syns det er litt rart å mene noe så bastant uten egentlig ha argumenter for hvorfor.

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...