OPL Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Er det noe jeg gjør feil her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Jeg har prøvd alt selv, absolutt alt (tror jeg) Er det rette lokal ip? lage to like med en med ucp og en med tcsdsd? har du flere rutere? isåfall åpnet porter på begge? Greit program til å teste om portene er åpne http://portforward.c...p/portcheck.htm Se på internett om hvordan du lager "Static Local Ip" Endret 13. juli 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
OPL Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Lokal ip er det samme som internt ip? Har bare den ruteren som kom med. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Lokal ip er det samme som internt ip? Har bare den ruteren som kom med. Ja, men hvilken lokal IP har DIN PC. Den du ønsker portene åpnet på? For å sjekke gå inn i cmd og skriv ipconfig. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Ser ut som jeg fikk det til på den stasjonære, skal prøve åpne på den bærbare som jeg prøvde først. Da fikk jeg det til på bærbare med statisk ip. Takk for hjelp Endret 14. juli 2013 av OPL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå