Gå til innhold

T610?

ugla666

Anbefalte innlegg

Hei! jeg håper på litt hjelp fra dere.

Jeg bestemte meg for litt siden å kjøpe ny mobil.

Har ikke gjort dette på en stund, (har 3310) men følte at nå var tiden inne.

Bruker vanligvis ikke så mye penger på mobil, men tenkte at jeg skulle slå ut håret denne gangen.

Jeg hadde tenkt å kjøpe nokia 7250i, siden tha top dog på jobben min har en slik en, og skryter fælt av den, men etter at jeg har vært her inne, og lest litt tester og innlegg, så frister T610 mer. Den er jo sånn som jeg ser det billigere og bedre.

Nå har det seg slik at dette er "stort" for meg, jeg kjøper ikke så ofte nye mobiler, og når jeg kjøper en, så vil jeg at den skal være en mobil det oser glede og stolthet ut av.

Derfor lurte jeg på om dere anbefaler T610 som et kjøp???

Lønner det seg for meg å kjøpe T610 nå, eller er det en oppgradering på vei i nermeste framtid?? (i eller T620)

Hvis dette er tilfellet, så gidder jeg ikke å kjøpe en ny T610 hvis det kommer en bedre versjon bare en måned etter.....

Jeg håper på hjelp fra dere som sitter med all kunskapen og erfaringen. Dette er avgjørende for kjøpet mitt, og jeg har desverre ingen andre å spørre.

Sorry for at det ble litt langt.

klem gutt 18, fra holmestrandslummen, som har håpet...

-----

moderatoredit: Endret topic - begrens bruken av spørsmålstegn.

-----

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp fått denne telefonen selv, og må si den er helt rå! Sinnsykt flott og forseggjort telefon. Enkle, gode menyer, stappet med funksjoner og tegniske dingser, et kamera som er meget bra til sitt bruk og masse annet.

For å nevne først som sist de negative tingene. Den er treg på meldinger, menyene er litt trege og den har for lite minne. Den har også et par merkelige mangler. F.eks har ikke kalenderen noen gjentagende bursdagsfunksjon. Du kan ikke skrive inn en bursdag, så blir det registrert hvert år som på Nokia sine. Skjermen er ikke like bra som Nokia sine SNT skjermer eller hva de nå heter. Den er litt vanskelig å lese, men ikke så vanskelig som noen vil ha det til. Funker fint, men er bare å snu seg vekk fra solsteiken, så er alt bra. Meldinger går faktisk helt greit å skrive. Den blir litt treig oppdatert på skjermen, men registrerer alle tastetrykk. Ordboken er faktisk ganske genial. Du kan lagre ord med stor forbokstav, og de forblir sånn. En detalj som har plaget meg i alle mine år som Nokia mann. Jeg har hatt Nokia i alle år, og overgangen var litt vanskelig. Men nå synes jeg den er vel så bra som Nokia sine på meldinger. I tillegg har SE mye bedre støtte for MMS enn Nokia har. T610 takler alle mms, med flere sider, lyder, bilder, animasjoner osv, i motsetning til Nokia sine, som jeg har hørt bare støtter 1-sides MMS og "leke" MMS.

Men de negative tingene blir klart overskygget av fordelene på denne mobilen. Den har ALT! Meget god batteritid, et hav av tilkoblinger, Java, polyfone toner, stor og god fargeskjerm, sinnsykt flott design, genialt kamera med enkel bildedelings funksjon og listen bare fortsetter.

Har ikke hørt noe om nye oppdateringer til telefonen untatt den nye R3B oppdateringen som oppgraderer Java støtten på telefonen. Denne er på vei ut i butikkene nå. Sjekk om butikken har den hvis du skal kjøpe den. Du har rett på nyeste oppdatering.

Jeg anbefaler denne telefonen på det sterkeste. Herlig med en avløsning fra Nokia, for denne overgår alt jeg har sett fra deres kant i det siste. Min mening er at T610 klart moser all konkurranse fra 7250.

Lenke til kommentar

det var bra du tok til fornuft, du må ikke tvile på å kjøpe den.

Den er min yndlingstelefon nummer 1! En i klassen min har den...misunner han hver gang han tar den opp for å ta et bilde, eller skrive en melding o.l.

Desverre har ikke jeg den enda, men den skal skaffes om jeg så må spinke å spare i flere år.

Lenke til kommentar
Har nettopp fått denne telefonen selv, og må si den er helt rå! Sinnsykt flott og forseggjort telefon. Enkle, gode menyer, stappet med funksjoner og tegniske dingser, et kamera som er meget bra til sitt bruk og masse annet.  

For å nevne først som sist de negative tingene. Den er treg på meldinger, menyene er litt trege og den har for lite minne. Den har også et par merkelige mangler. F.eks har ikke kalenderen noen gjentagende bursdagsfunksjon. Du kan ikke skrive inn en bursdag, så blir det registrert hvert år som på Nokia sine. Skjermen er ikke like bra som Nokia sine SNT skjermer eller hva de nå heter. Den er litt vanskelig å lese, men ikke så vanskelig som noen vil ha det til. Funker fint, men er bare å snu seg vekk fra solsteiken, så er alt bra. Meldinger går faktisk helt greit å skrive. Den blir litt treig oppdatert på skjermen, men registrerer alle tastetrykk. Ordboken er faktisk ganske genial. Du kan lagre ord med stor forbokstav, og de forblir sånn. En detalj som har plaget meg i alle mine år som Nokia mann. Jeg har hatt Nokia i alle år, og overgangen var litt vanskelig. Men nå synes jeg den er vel så bra som Nokia sine på meldinger. I tillegg har SE mye bedre støtte for MMS enn Nokia har. T610 takler alle mms, med flere sider, lyder, bilder, animasjoner osv, i motsetning til Nokia sine, som jeg har hørt bare støtter 1-sides MMS og "leke" MMS.

Men de negative tingene blir klart overskygget av fordelene på denne mobilen. Den har ALT! Meget god batteritid, et hav av tilkoblinger, Java, polyfone toner, stor og god fargeskjerm, sinnsykt flott design, genialt kamera med enkel bildedelings funksjon og listen bare fortsetter.  

Har ikke hørt noe om nye oppdateringer til telefonen untatt den nye R3B oppdateringen som oppgraderer Java støtten på telefonen. Denne er på vei ut i butikkene nå. Sjekk om butikken har den hvis du skal kjøpe den. Du har rett på nyeste oppdatering.

Jeg anbefaler denne telefonen på det sterkeste. Herlig med en avløsning fra Nokia, for denne overgår alt jeg har sett fra deres kant i det siste. Min mening er at T610 klart moser all konkurranse fra 7250.

Jeg har også denne telefonen og jeg syns du har utelatt det viktigste: lyden! musikk-DJ og sinnsyk lydkvalitet gjør denne telefonen en vinner... Last ned gode låter på wap.logogo.com

Lenke til kommentar

Batteriet på min SE T610 varer ikke mer enn 2 dager! Jeg regner med at dette ikke stemmer overens med andre sine oplevelser...?

Skal levere den i butikk imorgen tror jeg...

Ellers er jeg kjempefornøyd.

Kan noen bekrefte at batteriet er dårligere på min enn de fleste andres?

Litt kjipt hvis jeg sender den på service uten at det egentlig er feil med den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...