Keldon Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 ..og det er ofte mens PC'en er relativt idle. Har ikke mer en chrome, spotify, steam, origin og skype kjørende. Noen som vet hva grunnen kan være? Legger ved feilmeldingen. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Vennligst last opp filene i området C:\Windows\Minidump og post dem her Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Vennligst last opp filene i området C:\Windows\Minidump og post dem her Jeg prøvde det når jeg opprettet tråden men diskusjon.no tillater det ikke av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Last opp til speedyshare.com eller lignende og post linken her Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Last opp til speedyshare.com eller lignende og post linken her http://speedy.sh/F3KSe/071313-5928-01.dmp Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Har sett på den ene dmp filen du postet,det er alltid greit at en poster flere dmp filer(lettere og feilsøke bedre) og da i zip/rar format. Kort fra debugging: Probably caused by : memory_corruption ( nt!MiReleaseConfirmedPageFileSpace+86 ) Det første du må gjøre er og teste minne med memtest86+ Det er 9 tester og alle tester må ha 0-feil,kjør gjennom enn 2-3 ganger. Ved feil bare stopp,du kan som sagt ikke ha feil(test 1 og 1 brikke) Sjekk at spenning/mzh og tilgangstider for minne er korrekt i BIOS(test igjen). Endret 13. juli 2013 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Har sett på den ene dmp filen du postet,det er alltid greit at en poster flere dmp filer(lettere og feilsøke bedre) og da i zip/rar format. Kort fra debugging: Probably caused by : memory_corruption ( nt!MiReleaseConfirmedPageFileSpace+86 ) Det første du må gjøre er og teste minne med memtest86+ Det er 9 tester og alle tester må ha 0-feil,kjør gjennom enn 2-3 ganger. Ved feil bare stopp,du kan som sagt ikke ha feil(test 1 og 1 brikke) Sjekk at spenning/mzh og tilgangstider for minne er korrekt i BIOS(test igjen). Takker for omfattende svar. Har ikke tid nå til å kjøre tester for alle 4 minnebrikkene mine. Men jeg prøvde å teste den. Fikk rundt 200,000 errors eller noe før jeg måtte skru den av nå og gå. Rart at pc'en min klarer å kjøre i det hele tatt. Virker ikke lovende. Skal ta en nærmere titt på det når jeg får tid. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Har sett på den ene dmp filen du postet,det er alltid greit at en poster flere dmp filer(lettere og feilsøke bedre) og da i zip/rar format. Kort fra debugging: Probably caused by : memory_corruption ( nt!MiReleaseConfirmedPageFileSpace+86 ) Det første du må gjøre er og teste minne med memtest86+ Det er 9 tester og alle tester må ha 0-feil,kjør gjennom enn 2-3 ganger. Ved feil bare stopp,du kan som sagt ikke ha feil(test 1 og 1 brikke) Sjekk at spenning/mzh og tilgangstider for minne er korrekt i BIOS(test igjen). Fant synderen. Testet to andre fra samme Dimm slot uten problemer. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Kan du prøve samme test med memtest86+? Dersom det har vært justert noe på ram i biosså bør disse instillingene tilbakestilles. Endret 22. juli 2013 av Thor. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Kan du prøve samme test med memtest86+? Dersom det har vært justert noe på ram i biosså bør disse instillingene tilbakestilles. Jeg tror at TS kjørte testen med Memtest86+, siste versjon er 4.20. Memtest86 vil vise Memtest-86 v4.30 oppe i hjørnet. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg tror at TS kjørte testen med Memtest86+, siste versjon er 4.20. Memtest86 vil vise Memtest-86 v4.30 oppe i hjørnet. Det var memtest 86+. Pluss tegnet blinket av og på. Eneste jeg lurer på...det er ikke noe håp for ram brikken min? Selv om jeg ikke har noen forhåpninger om det. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Nei, jeg vil si at med så mange feil er det nok ikke noe håp for den RAM brikken. Bedre å få tak i ny brikke enn å kaste vekk mer tid på den brikken der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå