Emils. Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Flere spillere manglet, og det var en treningskamp. Endret 17. juli 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 De spilte mot Tahiti V.-2. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Og forrige preseason tapte vi mot Brighton og Seattle. Spillerne er ute av kampform og flere nye spillere som ikke er spilt inn i laget. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Oh, shit! Det er SÅ sant det! Disse spillerne har ikke bare hatt 1 mnd. ferie, de har heller ikke spilt fotball hele livet? De har jo glemt alt! -.- Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Ingen som tvinger deg til å komme med slike idiotiske kommentarer. Jeg ser for meg at du er blant de feite sofa supporterne som aldri har rørt en ball og vet hva kamptrening vil si. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg er slank og spiller fotball for Junior-laget til klubben min. Trener flere ganger i uken. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Og da vet du ikke hvor viktig det er å komme i kamptrening? Det er grunn til at de har pre season. Om de ikke trengte å komme i form til sesongen hadde de bare begynt rett på sesongen. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Spillere som har brukt hele livet på fotball og tjener flere millioner i uka, skal ALLTID være i form. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Er du seriøs? Så du bare ler når Northug sier "Jeg skal ikke være i form til Tour de Ski. Jeg skal være i form til VM". Hadde du vært journalist så hadde oppfølgingsspørsmålet ditt vært "Men herregud da Petter. Her tjener du millioner av kroner også klarer du ikke å være i toppform året rundt?". Kroppen fungerer på en måte slik at den trenger hvile og den trenger riktig mengde trening og forberedelser på å være i form til det aktuelle tidspunkt. Om man har trent hele livet eller tjener millioner på det (hvordan i svarte er dette relevant?) så kreves det samme forberedelser. Eneste fordelen er at man kjenner kroppen og rutinen som skal til for komme raskest mulig til målet. Endret 18. juli 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Spillere som har brukt hele livet på fotball og tjener flere millioner i uka, skal ALLTID være i form. Du er Chelsea-supporter og har ikke forstått at høy lønn og overgangssum ikke automatisk betyr en bra spiller? Imponerende. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Du er Chelsea-supporter... Nei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 CC-spillerne er enda på ferie ikke sant? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Til den 27 eller 28 tror jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Ja, ok. Hvor mange flere kamper etter Asia har vi i pre-season? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Altfor mange. Vi har også kamper utenfor ''Pre-season''-touren til Ron. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Ja, ok. Hvor mange flere kamper etter Asia har vi i pre-season? 2 kamper til vel. På søndag også husker jeg ikke når siste er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Ok. Mourinho har pratet litt om hva han mener om Torres, så det blir spennende å se hvordan vi spiller med han på banen. "Fernando is a striker, nobody has doubts about it, but I think he's a striker more comfortable when he has space behind defenders. He has it more difficult when opponents are very close, when opponents are compact and when he has to play in small spaces." "He's more a player to go into a space than to play with the ball at his feet. That's something easy to understand about Fernando, so I will try to do my best." Naturally, having identified the problem with Fernando, Mourinho was asked if he could manage to get the player back to his Liverpool best: "I think when Chelsea plays with that philosophy he can. Against teams who compress the play very close you have to play him in small spaces, and he will have a little bit more difficulty. At Liverpool they played much more of a ‘low block’, and he had balls to attack behind defenders. In that aspect he was a lot more comfortable. Sometimes it's easy to say a player is not performing but that might not be fair because sometimes the way you play decides if someone is more or less comfortable on the pitch." Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Det Mourinho sier der er jo noe ALLE vet, og da mener jeg ALLE. At Torres er en bakromspiss, og at det har fordeler og ulemper, avhengig av hvordan vi, og andre lag spiller, er bare repetisjon. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Det har blitt diskutert mye ja, men flere managere har ignorert det (Ancelotti og AVB) og de andre har mislykket i å bruke det (RDM og Rafa). Blir spennende å se hva som skjer når Mourinho mer eller mindre ufrivillig skal prøve seg. Håper han kan komme opp på 15 mål i PL ihvertfall. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 De spilte mot Tahiti V.-2. Det er vel også laget United tapte mot? Sa da ser det vel ut som en katastrofal sesong for både Chelsea og United? Nei, kampene i Pre season har ikke noe å si. De blir brukt til å få igang formen skikkelig igjen, å prøve ut for eksempel nye ting, å få spilt inn nye spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå