Emils. Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Følger opp banan og lager en samletråd for pre season kampene til Chelsea 2013. Holde litt orden i Chelsea FC tråden og heller diskutere kampene her. 17.07Chelsea FC v Singha All-Stars Bangkok Klokken 15.00 21.07Chelsea FC v Malaysia XI Kuala Lampur Klokken 15.45 25.07Chelsea FC v BNI Indonesia All-Stars Jakarta Klokken 15.30 Kampene vises på: (VIAPLAY) Endret 20. juli 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Bra tilltak. Gleder meg som en unge til å se hva Mourinho´s første XI blir. Kanskje få inn datoer og klokkeslett i 1. post til de forskjellige kampene? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Hm, jeg la ved et bilde av kampene til Chelsea i Asia. Kanskje ikke det synes for alle? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Szwarhzhhcwer i mål er sikkert. Endret 13. juli 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Så bildet nå ja. Er bare veldig lite. Kanskje bedre om man tar bildeadressen. Edit: Ikke så farlig når du har lagt til tekst ja. Endret 13. juli 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2013 Lagoppstillingene har kommet tidlig: First Half Petr Cech; Ashley Cole, John Terry, Tomas Kalas, Wallace; Frank Lampard, Michael Essien; Andre Schurrle, Kevin de Bruyne, Lucas Piazon; Romelu Lukaku. Second Half Jamal Blackman; Ryan Bertrand, Nathaniel Chalobah, Gary Cahill, Branislav Ivanovic; Ramires, Marco van Ginkel; Victor Moses, Eden Hazard, Kevin de Bruyne; Demba Ba. http://www.weaintgotnohistory.com/2013/7/16/4527578/chelsea-lineup-singha-all-stars Blir spennende å se nysigneringene samt KDB, Piazon, Wallace og Kalas og fler. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Fin tråd. Nedtur at jeg jobber kveldsvakt i morgen og ikke får sett kampen. Blir flott å se gutta i aksjon igjen. De Bruyne eneste som kommer til å spille 2x45min? Endret 16. juli 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2013 Hadde vært morsomt å se de antatt 11 beste sammen, men er kanskje for tidlig å anta det. Uansett så er jeg enig i det du sier. Blir spennende å se de nye. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2013 Fin tråd. Nedtur at jeg jobber kveldsvakt i morgen og ikke får sett kampen. Blir flott å se gutta i aksjon igjen. De Bruyne eneste som kommer til å spille 2x45min? Vanskelig å si hva som vil skje. Går ut i fra at det kanskje vil gjøres bytter av og til for å endre kampbildet. Hadde vært morsomt å se de antatt 11 beste sammen, men er kanskje for tidlig å anta det. Uansett så er jeg enig i det du sier. Blir spennende å se de nye. Vanskelig når flere av de har ekstra ferie etter CC. Savner å se Mata og Hazard spille sammen så håper Mourinho slipper de løs sammen når han kommer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2013 Ja, Mata og Hazard fikk ting virkelig til å stemme mot slutten av sesongen. Blir morsomt å se hva Mourinho klarer nå med de to. Utrolig potensiale de har iallefall. Uten tvil to av de beste offensive spillerne i PL. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2013 Jepp. Ting som feks dette gjør kamper så utrolig mye mer underholdende. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Da begynner sendingen på viaplay om 10 minutter. Blir spennende å se hva Mourinho har fått til og ikke minst gleder jeg meg som en unge til å se verdens beste trener på sidelinjen igjen! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Blir en spennende kamp, spesielt med å få se på Ginkel, Schurrle og De Bruyne. Endret 17. juli 2013 av Brandshal Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Fikk en syk gladfølelse av å se Mourinho nede på sidelinjen mens Chelsea spiller for første gang. Lampard skadet? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Liten skade sies det. Ingenting alvorlig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Ja, ok. Synes egentlig vi er sterkere uten han på midtbanen. Var ihvertfall slik store deler av forrige sesong. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Skuffende dive av Wallace, men bra for Lukaku. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Herlig nedtak av Lukaku, synd den ikke sitter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Grei omgang av Chelsea det. Lukaku scorer, som forventet. Schurrle relativt usynlig. Gleder meg til å se van Ginkel nå Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Wallace divet ikke. Men er dette nivået Chelsea skal vise i PL? Åh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå