Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea pre season 2013


Emils.

Anbefalte innlegg

ckVKcjNN.jpeg

 

Følger opp banan og lager en samletråd for pre season kampene til Chelsea 2013. Holde litt orden i Chelsea FC tråden og heller diskutere kampene her.

 

 

a2F6RUNY.jpeg

 

17.07

Chelsea FC v Singha All-Stars

Bangkok

Klokken 15.00

 

21.07

Chelsea FC v Malaysia XI

Kuala Lampur

Klokken 15.45

 

25.07

Chelsea FC v BNI Indonesia All-Stars

Jakarta

Klokken 15.30

 

 

 

Kampene vises på: hi-256-2-ceb976dfda5aa4e88553b29e67e6f3413baeb3166.png(VIAPLAY)

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagoppstillingene har kommet tidlig:

 

First Half

Petr Cech; Ashley Cole, John Terry, Tomas Kalas, Wallace; Frank Lampard, Michael Essien; Andre Schurrle, Kevin de Bruyne, Lucas Piazon; Romelu Lukaku.

 

Second Half

Jamal Blackman; Ryan Bertrand, Nathaniel Chalobah, Gary Cahill, Branislav Ivanovic; Ramires, Marco van Ginkel; Victor Moses, Eden Hazard, Kevin de Bruyne; Demba Ba.

 

http://www.weaintgotnohistory.com/2013/7/16/4527578/chelsea-lineup-singha-all-stars

 

Blir spennende å se nysigneringene samt KDB, Piazon, Wallace og Kalas og fler.

Lenke til kommentar

Fin tråd. Nedtur at jeg jobber kveldsvakt i morgen og ikke får sett kampen. Blir flott å se gutta i aksjon igjen. De Bruyne eneste som kommer til å spille 2x45min?

Vanskelig å si hva som vil skje. Går ut i fra at det kanskje vil gjøres bytter av og til for å endre kampbildet.

Hadde vært morsomt å se de antatt 11 beste sammen, men er kanskje for tidlig å anta det. Uansett så er jeg enig i det du sier. Blir spennende å se de nye.

Vanskelig når flere av de har ekstra ferie etter CC. Savner å se Mata og Hazard spille sammen så håper Mourinho slipper de løs sammen når han kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...