Lime Canes Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Fyfaen jeg gleder meg til å se Adnan og Zaha i Premier League. Ikke all verdens motstand i går heller, men herregud - de har selvtillit. At Fergie plukket ut Zaha selv + at han lanserte Adnan som akademiets største talent gir grobunn for spilletid i høst. Nå får vi bare håpe på at Cesc (eller Bale eller begge) kommer inn portene på OT. Da skal vi faen meg kunne konkurrere med Bayern og Barca. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Zaha eier. 1-1 bare og bare pga han, Lingard finished it off. kunne vært 3-0 før vi scoret nå da, haha. - og der ble det 2-1 til oss, utrolig morsomt selvmål, keeperen deres klarer ikke ta noe i luften. Endret 23. juli 2013 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Det mennesket som gir Evra kaptein-båndet kan faen ikke være tilregnelig. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Nesten så ny venstreback skulle vært prioritet nummer en. Er helt latterlig kor dårlig Evra har blitt over de siste sesongene Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Så noen av dere to noen United-kamper sist sesong? Fotballfans og gullfisker, altså. Endret 23. juli 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Uroer meg voldsomt over hva som skjer i vinduet nå. Stor fan av Moyes, men er sinnsykt skuffa over hva han har fått til iform av signeringer. Nå begynner det å bli såpass seint at det er vanskelig å få inn spillere til en skikkelig preseason. Helvette på jord, føler meg som en jævla Arsenal fan. Når ble to av de største klubbene i England så forbanna evneveike. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Så noen av dere to noen United-kamper sist sesong? Fotballfans og gullfisker, altså. Mener du virkelig at du synes Evra presterte godt nok forrige sesong? Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ja, forrige sesong gjorde Evra en god figur. Han begynte jo til og med å score mål. De to sesongene før der derimot, var Evra på grensen til svak. Men du må ikke blande sesongene for mye. 1 Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Å påstå at Evra gjorde en god figur er for drøy. Det oppstår alt for mye rom på hans venstreside som motstanderne gang på gang tok seg nytte av. Om ikke noen andre kan finne noen snutter fra forrige sesong på YouTube hvor dette er godt synlig skal jeg finne det når jeg er tilbake fra hytten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Leken assist av Zaha på det tredje målet. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 3-0 til ManU allerede, i treningskampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Egen tråd for preseason ja. Uansett lekkert av Zaha på 3-0. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Nå starter opphentinga! Tenker dere er nervøse nå Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Er latterlig gøy å se på Adnan og Zaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå