Lime Canes Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Ja, helt enig. PL er akkurat samme nivå som dette Asiatiske ''stjernelaget''... Med flaks så får de kanskje en assist eller to, til sammen. Vær LITT realistisk a. Med litt flaks så får de nok spilletid til å briljere. Og med flaks mener jeg at jeg håper enten Young eller Valencia forsvinner ut døra sammen med Welbeck. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Briljere? Skal jeg le eller gråte? Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Du kan jo starte med å forklare hvorfor du har null tro på Zaha og Adnan før du legger deg ned og griner, Mourinho. Endret 14. juli 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Zaha var imponerende. Tror han kan gjøre det bra i PL. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Januzaj og Zaha hadde det lille ekstra i den ellers kjedelige kampen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Laget: Anders Lindegaard, Rafael Da Silva, Rio Ferdinand, Phil Jones, Patrice Evra (k), Jesse Lingard, Michael Carrick, Tom Cleverley, Ryan Giggs, Wilfried Zaha, Danny Welbeck. Benken: David de Gea, Anderson, Robin van Persie, Fabio Da Silva, Michael Keane, Adnan Januzaj. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Hvilket lag skal dere slite mot nå? Endret 20. juli 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Zaha gir meg Ronaldo vibber når han var på sitt mest underholdene. Uvisst hvor god han blir, men han er jævla underholdene, så jeg er fan. Deilige jævel. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Helt riktig, meis. Magisk touch fra Zaha. Krem med Lingard-kasse óg. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvilket lag skal dere slite mot nå? A-League All Stars Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Vært god i dag Danny, men fyren scorer på 1 av 10. Zaha blir en massiv hit i PL. Han og Nani på hver sin kant, med Kagawa bak Persie trekker opp humøret. Kommer det inn en midtbanespiller eller to inn nå så blir det en gøyal sesong. Men det må skje noe snart, for City har det sterkeste laget i europa nå, de kommer til å herje er jeg redd Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Danny-diskusjonen er så svart/hvitt at det er fåfengt å starte den på nytt, men han har vært krem i dag. Conversion rate på nivå med Johnny Walters, men 22 år (?), homegrown, elsker klubben og har alt annet til spillet sitt. Som 3./4. valg finnes det ingen bedre. 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Skal bli gøy å se reaksjonen deres når dere tar av dere de rød brillene og ser Zaha mot PL-motstand, og ikke Asiatiske spillere uten fotball som yrke. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Zaha kommer til å herje i PL. Mer teknikk enn troppen til Liverpool til sammen. Ferdig snakka. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Sier dessverre så alt for lite toppmeis..... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Napper litt i trusa nå, Clooney på vei inn. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Zaha kommer til å herje i PL. Mer teknikk enn troppen til Liverpool til sammen. Ferdig snakka. Tror jeg vurderer å le fremfor å gråte på den der. Hvor mye tapte dere i dag, da, gutter? Alt utenom en ti-målseier mot et Tahiti-aktig lag er tap, med mindre dere har ambisjoner som Sunderland, da. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 5-1! 2x Lingard 2x Welbeck 1x Van Persie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå