Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned T610 stuff gratis?

Toset

Anbefalte innlegg

Det er ringetoner, bilder, spill osv jeg er ute etter. Noen som vet noen bra, gratis steder? Tenkte å laste de ned til pcen og overføre de via IR til telefonen.

P.S. Har leitet litt her på forumet, men fikk opp 650 poster da jeg søkte, og har ikke tid til å lete gjennom alle. Vil uansett ha oppdatert informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har seg slikt at slike add-ons er en viktig inntektskilde til operatørene. Men hvis noen finner noe veldig billig så er det vel verdt en post.

En annen ting jeg lurer på er hvorfor du ikke ønsker å betale for tjenesten(e) du bruker. Mener du at de som tilbyr slikt ikke fortjener å få betalt for det?

Lenke til kommentar

Hva trenger jeg av ekstrautstyr for å få lasta ned ringetoner, mms, bilder osv til T610 en min. skal kjøpe en slik, og lurer på dette. hva slags software trenger jeg???

ps. på denne adressen, så skal det visst være gratis stuff, siden jeg ikke har kjøpt min T610 enda, så har jeg ikke testa den ut..

klem fra svett tanke

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke interessert i å betale 15 kroner for en ringetone når jeg vet at det er mange som lager de selv og legger de ut for nedlasting på internett. Uansett er 15 kroner for en ringetone eller et bilde sinnsykt dyrt. Er helt hull i hodet pris for noe slikt. Er bare en lett måte å svindle lettlurte ungen til å svi hele kontantkortet sitt på noen minutter!

Lenke til kommentar

Du trenger enten å koble telefonen din til pcen med Bluetooth, IR eller en data kabel. Eventuelt kan du sende alle filene til og fra telefonen med e-post, men vet ikke helt åssen det funker. Har selv en bærbar maskin med IR port og bare sender gjennom denne. krever ingen software eller noe, telefonen bare popper opp som en ekstra "harddisk" på dataen. Så er det bare å overføre. Genialt. Tror BT er samme greiene. Får kjøpt BT adapter hos www.mpx.no og lignende butikker. Koster noen hundre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...