Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen stopper omtrent helt opp ved nedlasting over 1mb/s?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er et tema som er lov og spørre om men prøver?

 

Dersom jeg laster ned noe med uTorrent, og hastigheten er over 1mb/s så blir pcen helt utrolig treig..

Laster den på 2mb/s så er den helt ubrukelig, skjer ingenting annet enn at jeg ser at den laster ned..

 

Hva kan problemet være her?

Kan jo overføre data til og fra USB penna, ekstern disken på langt høyere hastigheter uten at jeg merker noe til det da..

 

Kjørt antivirus, cc cleaner, windows update og alt det der uten nytte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og sett max total connections ned til 50 istedenfor 250 og se hva som skjer.

Trur du antall connections har noe og si på hastigheten på pcen hans da?

Er enig at mange connections vil strupe internett hastigheten til det ubrukelige men at selve pcen skal stoppe pga dette er vel ikke riktig?

 

Kan du gi noe info om pcen din? og hva slags disker du bruker til og laste ned på. er det ekstrene eller interne disker?

Lenke til kommentar

Trur du antall connections har noe og si på hastigheten på pcen hans da?

Er enig at mange connections vil strupe internett hastigheten til det ubrukelige men at selve pcen skal stoppe pga dette er vel ikke riktig?

 

Kan du gi noe info om pcen din? og hva slags disker du bruker til og laste ned på. er det ekstrene eller interne disker?

 

Jeg har hatt erfaring med at min uTorrent dreper hele maskinen min ved for mange connections. Jeg løste problemet mitt på måten som beskrevet over, og det fungerte for meg.

 

Mye mulig at mine tips er helt borte i natta, men det virket for meg. :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt erfaring med at min uTorrent dreper hele maskinen min ved for mange connections. Jeg løste problemet mitt på måten som beskrevet over, og det fungerte for meg.

 

Mye mulig at mine tips er helt borte i natta, men det virket for meg. :)

Kan godt hende du har rett.

Jeg har dessverre ikke high speed internett tilgang så her ender det bare med at hele nettet kveler seg om jeg har for mange connections mens pcen funker like fint.

 

Og til trådstarter om ikke antivirusen fikset problemet ditt kan det hende du har større muligheter til og finne svar på problemet ditt inne på forumet til utorrent.

http://forum.utorren...wforum.php?id=3

Endret av Handl3vogn
Lenke til kommentar

Hvis du bruker Avast Antivirus så er det kjent at PCen kan bli kraftig påvirket hvis du bruker det sammen med utorrent. Grunnen skal være at det har noe som heter P2P-Shield som spiser CPU kraft som om det var sjokolade. Mulig andre antivirus har noe lignende. Prøv å avslutte antivirusprogrammet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...