enden Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ikke for å plage deg, men det er LEEEEENGE siden jeg påpekte at semikolonet ditt manglet... Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 ja, jeg vet det...skal fjerne ip greia. Kult at du sier i fra om morroklatten.no, er det du som jobber med designet eller? Snart ferdig? Designet er forsåvidt ferdig; enkelt og minimalistisk. Må jobbe litt med fargene som minner litt om Set Off v. 1.0 (min første store? webside). Det sier kanskje litt Jeg håper på at vi får lansert siden innen neste måned. En liten ting: På portifoliosiden gjør bannerne at siden blir strukket. Jeg foreslår at du bruker thumbnails her og åpner bannerne i en ny side når folk trykker på det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Ikke for å plage deg, men det er LEEEEENGE siden jeg påpekte at semikolonet ditt manglet... Er fullt klar over det, men jeg kan være litt treig av meg noen ganger Designet er forsåvidt ferdig; enkelt og minimalistisk. Må jobbe litt med fargene som minner litt om Set Off v. 1.0 (min første store? webside). Det sier kanskje litt Jeg håper på at vi får lansert siden innen neste måned. En liten ting: På portifoliosiden gjør bannerne at siden blir strukket. Jeg foreslår at du bruker thumbnails her og åpner bannerne i en ny side når folk trykker på det. Kult, har du et screenshot du kan sende som pm kanskje? Ja, jeg vet det ikke ser særlig bra ut, tenkte på thumbnails, men mente før at det var best å se bannerne med en gang, men det var før...skal mekke thumbs ved neste oppdatering. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 http://www.chimera.cjb.no/ navigerings menyen der med mørk bakgrunn og blå/ lilla linker ser ikke ut i nattermørket. hvorfor du har holdt fast på dette på en ellers ganske fancy side lurer jeg veldig på. lær litt css, ta obrt bakgrunnsfargen og endre med en gang. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 http://www.chimera.cjb.no/ navigerings menyen der med mørk bakgrunn og blå/ lilla linker ser ikke ut i nattermørket. hvorfor du har holdt fast på dette på en ellers ganske fancy side lurer jeg veldig på. lær litt css, ta obrt bakgrunnsfargen og endre med en gang. hm....hvilken nettleser bruker du? Egentlig skal den hover effekten være grønn, men den blir blå i enkelte nettlesere. På den nye versjonen (på langt nær ferdig)av den personlige hjemmesiden min har jeg prukt css, da jeg fant ut at det var mye enklere, og bedre. Har med tiden tenkt å oppdatere portfolio siden min med litt css, så jeg slipper bugsa i opera. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Fremdeles noe som skurrer... Hvis du setter text-størrelsen fast i CSS er du sikker på at alt blir bra. Her på den PC-en jeg sitter på nå var tekststørrelsen satt til stor, så derfor gikk menyene på høyre side oppå hverandre... Ble veldig uoversiktlig. Ellers begynner det å nærme seg vilt! Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 En annen ting er at på den siden bør man kunne vise hele siden i 1024 x 768 uten å måtte scrolle noe. Det er et stort tomrom helt nederst på siden. "<div>" er en fin ting. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Fremdeles noe som skurrer... Hvis du setter text-størrelsen fast i CSS er du sikker på at alt blir bra. Her på den PC-en jeg sitter på nå var tekststørrelsen satt til stor, så derfor gikk menyene på høyre side oppå hverandre... Ble veldig uoversiktlig. Ellers begynner det å nærme seg vilt! hm...nå begynner vi å diskutere en annen side enn det topic tilsier, men det får være greit Hvordan setter man tekststørrelsen fast? Aner ikke hvordan man gjør det. En annen ting er at på den siden bør man kunne vise hele siden i 1024 x 768 uten å måtte scrolle noe. Det er et stort tomrom helt nederst på siden. "<div>" er en fin ting. Oj, det har jeg ikke lagt merke til, det skyldes en tabell som er blitt litt forskyvd gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå