gurubashi arena Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Husker den var i salg i Norge for noen år siden. Nå finner jeg den verken i Sverige eller Norge. Har saumfart nettet etter nettbutikker som selger produktet, uten resultater. http://www.bomba-energy.com/index.php Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Husker den var i salg i Norge for noen år siden. Nå finner jeg den verken i Sverige eller Norge. Har saumfart nettet etter nettbutikker som selger produktet, uten resultater. http://www.bomba-energy.com/index.php http://energy-drink-...ink-review.html Kan godt være at du må til Mexico for å kjøpe det. Er litt det samme som å kjøpe et eksotisk produkt, dersom du liker en variant fra et annet land, som f.eks meg, som liker Fanta (fanta fra Iran er den beste brusen jeg noen gang har smakt) fra Iran, så er det dyrt å importere, men ikke umulig. Dersom du absolutt vil ha det, kan du jo lage en Facebook side, og spre det rundt om på nettet, og se om folk er enig i at man bør ha det produktet i Norge. Har du forresten søk opp hvilket selskap som lager det? Endret 13. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) http://energy-drink-...ink-review.html Kan godt være at du må til Mexico for å kjøpe det. Er litt det samme som å kjøpe et eksotisk produkt, dersom du liker en variant fra et annet land, som f.eks meg, som liker Fanta (fanta fra Iran er den beste brusen jeg noen gang har smakt) fra Iran, så er det dyrt å importere, men ikke umulig. Dersom du absolutt vil ha det, kan du jo lage en Facebook side, og spre det rundt om på nettet, og se om folk er enig i at man bør ha det produktet i Norge. Har du forresten søk opp hvilket selskap som lager det? Tror jeg skal prøve å få bestilt litt fra ebay eller noe. Håper den varianten jeg får er like god som den jeg kjøpte på Mix. Det kan godt hende det ikke er tilfellet, ettersom den norkse versjonen er tilpasset norske lover med tanke på koffeininnhold og slikt. Vet ikke hvilket selskap som produserer den, men den ble landert av idrettsmannen Jacques Villeneuve i 1996. Det finnes allerede noen Facebook-sider, tror jeg har trykket liker på minst en av dem. Et problem med energidrikker er jo også at kiosker ikke kan importere dem like lett på grunn av høyt koffeininnhold. Det er det jo noen som gjør med f.eks. Cherry-cola Den er faktisk ikke på ebay... Endret 13. juli 2013 av alexwb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Tror jeg skal prøve å få bestilt litt fra ebay eller noe. Håper den varianten jeg får er like god som den jeg kjøpte på Mix. Det kan godt hende det ikke er tilfellet, ettersom den norkse versjonen er tilpasset norske lover med tanke på koffeininnhold og slikt. Vet ikke hvilket selskap som produserer den, men den ble landert av idrettsmannen Jacques Villeneuve i 1996. Det finnes allerede noen Facebook-sider, tror jeg har trykket liker på minst en av dem. Et problem med energidrikker er jo også at kiosker ikke kan importere dem like lett på grunn av høyt koffeininnhold. Det er det jo noen som gjør med f.eks. Cherry-cola Den er faktisk ikke på ebay... Hehe, du får nok bare en utgått en, som sikkert ikke smaker annet en dritt. Men det er jo verd å starte en kampanje. Dersom du absolutt vil ha det til Norge, gjør følgende: 1. Lag en facebook side 2. Betal for at siden skal få likes 3. ??????????????????? 4. Profitt That easy. Og du trenger nok ikke å betale mye, folk trykker like på alt, så du kan nok en del likes bare på 5 min, da FB har over mind-blowende 1 milliard brukere. Endret 13. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå