Gå til innhold

Vil prøve telefon før kjøp. Hvor/hvordan?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal kjøpe meg en ny telefon og jeg lurer litt på LG Nexus 4.

Men jeg vil så gjerne prøve telefonen før jeg kjøper den. For meg holder det ikke med å lese tester på nettet, der har jeg gått på en smell allerede med S3 som jeg rett og slett ikke likte. Derfor vil jeg prøve en telefon før jeg kjøper. Ikke bare holde i en utstillingsmodell, men også trykke og fikle.

 

Jeg vet at Telekiosken og den andre "telefonkiosken" har telefoner man kan prøve, men det er veldig ofte bare de aller mest populære telefonene, og jeg får heller ikke et fullt inntrykk av telefonen der.

 

Finnes det noen butikker der en kan virkelig prøve telefoner?

Eller om noen har noen andre tips om muligheter for prøving, så er det også veldig fint.

 

Takk,

Tore

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-peolQalf

Du kan jo høre med noen venner, om de har telefonen, som du kan prøve, eller dra til nærmeste forhandler, og spørre pent om du kan få prøve telefonen. :)

Lenke til kommentar

Kjøp på nettet, og bruk angreretten hvis du ikke liker telefonen. Mange butikker, som Elkjøp, har dessuten 30 dagers åpent kjøp. Komplett har 45 dager. Har selv gjort det flere ganger.

 

Ja, se det.

Har ikkje tenkt på det med åpent kjøp. Gjelder det også mobiltelefoner, altså?

Ja, har benyttet meg av angreretten en gang på S3, men den ble skadet dagen jeg skulle sende den inn, så har fått litt skrekken. Men jeg får, om mulig, være enda mer forsiktig denne gangen.

Ser at Komplett er blant de billigste på LG Nexus 4.

 

 

Du kan jo høre med noen venner, om de har telefonen, som du kan prøve, eller dra til nærmeste forhandler, og spørre pent om du kan få prøve telefonen. :)

 

Jeg har ingen venner som har de telefonene jeg lurer på, dessverre. Jeg ringte også til Lefdal en gang; de sa blankt nei da jeg spurte om jeg kunne prøve en telefon.

 

 

Takk for tips, begge to!

 

Tore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...