Fixer'n Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har et problem med å slette en mpeg fil, har prøvd å gjøre det i sikkerhetsmodus men ingen ting hjelper. Jeg får bare at det er et program eller en bruker som bruker filen men det er kun admin (meg ) som er inne i systemet. Hva gjør jeg det er en film på 790 Mb som jeg vil slette. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Start opp med oppstartsdiskett og prøv del ******.mpg ute i Dos. Har iallefall greid det slik med tidligere versjoner av windows. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Ja har også tenkt i samme banen, men jeg bruker win xp, og ntfs. Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hei. Synderen er her explorer som prøver å lage "preview". Lag backup av registry først før du prøver dette Start - run -regedit Finn "HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREClassesCLSID{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850D C73E}InProcServer32" og fjern denne. Good Luck. Lenke til kommentar
Snowdog Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hadde samme problemet for noen dager siden. Oppdaget at hvis jeg gikk inn på åpne i Windows media player og markerte ut filen der og trykket på del så ble den slettet. Hvorfor dette fungerer vet jeg ikke. snowdog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå