Gå til innhold

Restplass - Alanya

Anbefalte innlegg

Halla!

Jeg og en kompis vurderer og slenge oss på en tur til alanya den 17.08, i den sammenheng har jeg noen spørsmål

Noen som har vært i Alanya, hvordan er utelivet der?

Mener og ha hørt at så å si alt av butikker, utesteder ++ trapper ned på aktiviteten i slutten av august. Noen som kan avkrefte/bekrefte det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla!

Jeg og en kompis vurderer og slenge oss på en tur til alanya den 17.08, i den sammenheng har jeg noen spørsmål

Noen som har vært i Alanya, hvordan er utelivet der?

Mener og ha hørt at så å si alt av butikker, utesteder ++ trapper ned på aktiviteten i slutten av august. Noen som kan avkrefte/bekrefte det?

Har vært i Alanya på høsten 3 ganger, det er litt dårligere utvalg pga butikkene prøver å selge ut resten av varene sine. Og derfor gir de også ofte rabatter :) Utesteder osv vet jeg ikke noe om

Lenke til kommentar

Hva er dere ute etter? Bar eller diskotek?

Når jeg var der sist var det vel 3 store diskotek som slåss om å spille høyest musikk. Måtte skrike inn i øret til den man prøvde å snakke med, gjentatte ganger.

Personlig liker ikke jeg det.

Var ellers fine restauranter etc.

Forferdelig lang tur fra flyplass til hotell midt på natten tou:p

Lenke til kommentar

Hva er dere ute etter? Bar eller diskotek?

Når jeg var der sist var det vel 3 store diskotek som slåss om å spille høyest musikk. Måtte skrike inn i øret til den man prøvde å snakke med, gjentatte ganger.

Personlig liker ikke jeg det.

Var ellers fine restauranter etc.

Forferdelig lang tur fra flyplass til hotell midt på natten tou:p

Ser den - med diskotekene, er dessverre slik det er flesteparten av plassene, ikke min favoritt men det får duge. Når var du der da? Diskotekene var ''klubb inspirert'' med mye folk som danset og slik?

Hvor lang er reisen fra flyplassen? ^^

Lenke til kommentar

Ser den - med diskotekene, er dessverre slik det er flesteparten av plassene, ikke min favoritt men det får duge. Når var du der da? Diskotekene var ''klubb inspirert'' med mye folk som danset og slik?

Hvor lang er reisen fra flyplassen? ^^

Var der i 2009(tror jeg).

Var bare innom det ene diskoteket, som forventet, stort sett dansing (eller hopping kalles det kanskje).. Fikk servert en bolle med sprit (ca 5L) når vi kom inn husker jeg.

Husker ikke akkurat hvor lang tid det tok fra flyplassen til hotellet, men det finner du sikkert ut av hvis du ser på et kart :)

Gikk bedre på hjemveien da, ikke så sent:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...