Woltox Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Halloen, jeg har et lite problem med toalettet i leiligheten min; Toalettet vanntilførsel er koblet på samme som går til vask på badet, og vask på kjøkkenet. (Vaskene får jeg full guffe på) Problemet er at vannet i toalettet bruker opptil 2timer å fylle seg opp igjenn (Det er en bitteliten stråle med vann som kommer), samt trykket er ikke så bra når man drar ned. Andre ting; hvor får jeg kjøpt lokk til vannlagret i toalettet?(topplokk) klarte desverre å gå i fullfart ned i gulvet, noe som medførte at den knuste, er da porselen toalett. Endret 12. juli 2013 av Woltox Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Tror jeg ville kontaktet en rørlegger, som for en høy pris kan løse begge problemene dine... Vil du ikke det, får du se på rørene inn til toalettet, og se om det er noe du kan gjøre for å få fortgang i påfyllingen. Lokk til toalettet kan du prøve å google, men det er ikke nødvendigvis mulig å finne. Mvh Jultomten Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er vel ventilen i toalettet som er gåen og ikke vil åpne helt. Finnes sikkert 1000 forskjellige patenter men på noen kan du prøve å dytte ned en flottør mens det fyller seg for å se om det hjelper. Jeg har stort sett bare vært borti det motsatte; at de ikke vil stenge ordentlig. Da har det enten vært sprekk i en membran eller vi måtte sette noe dødvekt på armen til flottøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå