AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg er en kvinne på 22 år som har hatt en kjæreste i 2 år. Det første året vi var sammen bodde vi i nærheten av hverandre og hadde sex hver gang vi møttes (ca. 2-4 ganger i uken og minst 2 runder hver gang). Jeg var egentlig alltid klar og villig til å ha sex. Det andre året har vi bodd i forskjellige byer langt i fra hverandre og har besøkt hverandre ca 4 langhelger i løpet av året. Da har vi hatt sex ca 20 ganger i løpet av 3-4 dager. Det jeg lurer på er om det kan bli en turn off om jenten i et forhold alltid vil ha sex, altså f.eks at jeg aldri sier nei slik at han bare forventer at vi skal ha sex og at det ikke blir spennende å prøve å overtale meg ved å prøve å få meg tent med listige knep hvis jeg hadde spilt hard to get...Vet ikke om noen forstår hva jeg mener da men? Det jeg også har tenkt på er at kanskje han føler at han MÅ ha sex med meg hele tiden for å tilfredsstille mitt behov mens han egentlig er drittlei og kunne tenkt seg ett par timers pause....de fleste antar jo at gutter er super kåte og klar for sex til en hver tid, men muligens stemmer det ikke og da gjør kanskje kjæresten min det av forventnigspress...? Vil bare høre litt tanker fra dere menn der ute Anonym poster: 82a5f1a90194f99a755a58383e24abd2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Snakk med han om det. Men vet selv at det blir mer og mer slitsomt å holde den oppe etter et par runder, og mer og mer smertefullt. 6 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kan definitivt si at det blir kjedelig etterhvert fordi dere gjør sex til en dagsrutine. Til slutt hendte det at jeg sovna av mens hun var på topp. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Det er ingen her som kan si noe som helst om hvordan typen din kommer til å reagere. Det er det bare han som kan gjøre, så spør ham. Lenke til kommentar
Lita82 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg har vært gift i 5 år nå og må si at sexlivet er nesten fullstendig forsvunnet. Her går det 6-8 mnd mellom hver gang det blir no.. Jeg er oxo den som har mest sexlyst og derfor oxo den mest aggressive, selv om han sier at det ikke er meg men han som ikke har lyst så trodde jeg nok at mye av greia er at det er jeg som tar initiativet hele tiden.(skal oxo sies at jeg har spurt om mer variasjon og leker som han ikke er interessert i) Jeg har ikke spurt, hintet eller flørtet på snart et år og det er like lenge siden sist de ble no....så jeg vet ikke helt jeg.... Dere er jo oxo en del år yngre enn oss så kanskje du bare skal prøve å avvente litt og la han få jakte, stage til noen rollespill eller utforske litt...mulig det fungere. Lykke til!! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Åfytti Lita82...! Vet ikke om 82 er referanse til fødselsår, men jeg som er singel og født i 75 har jo mer sex pr. mnd enn dere har i året...! Hvordan i alle dager finner du deg i det? Da eksen min var høygravid og ikke hadde fått noe på 2 uker (gravid mage var ikke min greie) truet hun med utroskap... 4 Lenke til kommentar
Lita82 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Tja...finne meg i det og finne meg i det...hva skal men gjøre da?? Vi har vært sammen i 10 år og gift de siste 5 , har prøvd alt med tanke på å snakke med han å da gjenstår enten skilsmisse eller utroskap. Jeg er 31 år og aldri hatt sex med andre enn de jeg har vært i forhold med...å det er ikke så mange. Jeg har vel bare altfor dårlig selvtillit tror jeg og håper vel at det skal ordne seg. Syns lissom det er litt dårlig å skille meg fordi jeg ikke er fornøyd/tilfredsstilt, og utroskap ligger ikke for meg. Men det er frustrerende og ikke blir jeg yngre heller :-) Skal det skje en endring så må det nok skje snart, det er bare så j.... vanskelig å vite hva som er rett og når man appåtil har elendig selvtillit så ender jeg vel opp som ei gammel,bitter og ensom dame med 30 katter :-) ikke fristende!!! Er veldig redd for at felles venner og familie skal stenge meg helt ute hvis jeg skiller meg pga elendig sexliv, det høres jo veldig egoistiskt ut. Jeg har noen venninner som mener at jeg bare må få meg et realt k.... så kanskje det lønner seg å ta ut separasjon,drikke seg dritings å bli med første og beste fyren hjem :-) Huffa meg...høres nesten litt bitter ut alleredet :-) Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg føler med deg Lita82. Mulig vi kupper tråden litt her, men vi får ta det på goodwillkontoen. Du er DEFINITIVT for ung til å ha det sånn, fortsetter det slik tør jeg vedde en månedslønn på at dere er skillt innen få år. Du har sikkert prøvd å snakke med karen, noe som tydeligvis ikke har ført fram. Jeg ville jetta på at han sitter fast i et litt dårlig spor og trenger å sparkes løs, det krever ofte harde spark... Du bør nok ta en ny, skikkelig alvorsprat og be karen din SELV å finne ut hva som skal til for at han skal kunne oppfylle sine ekteskapelige plikter, og det MED GLEDE OG FORNØYELSE. Det kan hende du blir nødt til å sette hardt i mot hardt og forlange en livsstilsendring som kan legge til rette for et godt samliv for dere begge. Det skal ikke behøve å være sånn. Litt flåsete sagt så er det strengt tatt sånn at det damene ikke får hjemme VIL de til slutt få et annet sted. Jo før karen forstår dette, jo bedre. Han har sikkert lyst til å ha lyst på sex, så det er nok på tide at han går litt i seg selv og selv finner ut hva problemet grunner i. MEN... Det kan veldig godt hende at han trenger et skikkelig fotballspark i hekken for å forstå dette, og da er det ditt ansvar ovenfor deg selv og deres forhold å faktisk gi han det. Jeg forstår at selvtillitt kan være en fartshump i den prosessen, men det er noe DU må jobbe deg gjennom. Får du til dette er det garantert verd ganske mye strev :-) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Lita82, har dere barn? Also, jeg er overbevist om at du har sjeldnere sex enn mannen din. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 kanskje å kaste terpentin på bålet, men man får ikke dårlig sexliv av seg selv... det er nok som andre her sier at dere har havnet i et skikkelig dårlig spor, som bare dere to sammen kan finne ut av. Når det er sagt, er det å skille seg pga dårlig sexliv en like god grunn som alt annet. Det er du som setter dine egne grenser, ikke "normen" i samfunnet? Sex er viktig, kanskje faktisk viktigere for kvinnen enn mannen... mannen vil ha kvantitet, kvinnen kvalitet. Vanskelig kombinasjon i et parforhold. Det er faktisk vanlig i forhold at mannen trekker seg fortere vekk, fordi vi blir fort lei av rutiner. Mannen er skapt for å formere seg med flest mulige... sånn er det bare dessverre. Fakta er at vi får samme resultat av en håndjager, som et samleie. Mindre stress er det også. Det gjelder ikke dere kvinner som må føle seg som den ène, elsket og attraktiv. Vær kreativ og åpen (pun intended), snakk med han og få han til å innse alvoret. Om ikke utroskap er noen god løsning kan kanskje et åpent forhold være bedre? Tillat han å fantasere om andre damer og jeg er sikker på han blir kåt nok til å ha sex med deg igjen Anonym poster: 7949dd1ba5c6ebc82e3ab57017a64cc8 Lenke til kommentar
Lita82 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Takker for "goodwill" :-) Setter stor pris på å få noen andre synspunkter på dette og skal ta til meg det som er blitt skrevet. Syns vel igrunn at alt er blitt prøvd men som du sier Leo, kanskje på tide og sette hard mot hardt. Takk for alle innspill :-) Til Johanf...ingen barn her i huset og hvis det viser seg at han er utro så slipper ihvertfall jeg å bli drittsekken :-) Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 ...og hvis det viser seg at han er utro så slipper ihvertfall jeg å bli drittsekken :-) Det er det jeg kaller en herlig innstilling Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvis dere ikke har barn sammen, skjønner jeg ikke hvorfor dere fortsatt er sammen. Hvis resten av forholdet er knallbra og det bare er sex som mangler, må dere ta en prat. Enten bare dere to, eller sammen med en samlivsterapeut. Hvis forholdet ellers er litt halvkjølig, gjelder det å enten jobbe hardt for å redde det, eller å kanskje innse at det er like greit å gå hver til sitt. 2 Lenke til kommentar
Lita82 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Parsamtaler fungerte ikke i det hele tatt, ble bare til at han ble sint. Vet vel innerst inne at det ikke er noe mer å hente her, har bare ikke peiling på hvordan jeg skal bryte ut uten å virke som ei skikkelig bitch. Sist jeg snakket om skilsmisse så sa han at det var egoistiskt av meg å bryte av et 10 års forhold pga manglende sexliv og at det ikke var så sikkert at det var noen andre som ville ha meg. Vet at det er noe han sier for å såre men det er ikke første gangen det er blitt sagt og når man har hørt det mange nok ganger så blir det til at man tror det selv. Jeg innrømmer at jeg er feig og vet at dette er noe jeg må klare å gjøre for meg selv. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) det ikke var så sikkert at det var noen andre som ville ha meg. Jeg tror det er flere ting enn fraværende sexliv som gjør at deres forhold er dødsdømt. Bitch eller ikke, ingen skal behøve å være i et forhold som ikke gir det som forventes av forholdet. Da er det faktisk MYE bedre å være for seg selv. Alene kan man enkelt VELGE om man vil være alene, eller om man vil være på søken etter det forholdet som utfyller det man føler man mangler. Selvfølgelig må man regne med å kysse en del frosker, men er ikke det akkurat det du har gjort fram til nå? Om parsamtaler gjør han sint og det ellers ikke er en reell vilje til å endre forholdet til noe som er minst tre hakk over akseptabelt synes jeg han har lagt lista. Nå er det vel strengt tatt opp til deg om du ønsker å bli gammel i dette forholdet med denne mannen, eller om du ønsker å gå videre. Jeg mistenker at du egentlig allerede har tatt avgjørelsen, men at du trenger å la tanken på prosessen modne litt før du tar skrittet.Jeg ønsker deg i alle fall lykke til. Av erfaring vet jeg at det svir, men noen ganger er svien bare noe man må akseptere i prosessen med å få det bedre. Endret 20. juli 2013 av Leo_ Lenke til kommentar
Lita82 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det er riktig det du sier, å det frister ikke med 10 nye år så nå er det bare å fatte mot og få sagt det som trengs å sies. Takker for alle innspill!! Godt å se det finns så mange fine mennesker der ute, alt blir litt mindre skummelt da :-) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg