stasomfaen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Er det flere i trondheim her som kunne vært interessert i bekjentskaper? For tiden søker jeg jobb og trener stort sett og det blir mye dødtid. Hadde vært fint å kunne være med noen og ha litt flere venner Stikkord: Ålreit kar, morsom, veldig sporty, liker å trene mye, liker å finne på ting hele tiden. Mye mer som kan beskrive meg, men der er det hvertfall noen stikkord som smakebit Jenter og gutter! Slår også gjerne av en prat på skype! Bare å legge meg til. Nick---> j-robin Endret 12. juli 2013 av beastieboy Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Studerer du? For guds skyld: kom deg med i en gjeng på Samfundet. 1 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Nei studerer ikke nå :s Skulle ta år for å trene til opptak og jobbe men nå er det fullt der jeg skal inn og opptaket er flyttet et år til (forsvaret) og har ikke peil på hva jeg skal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå