Aiven Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Kom over denne sida gjennom en Facebook-annonse, de har latterlig billige solbriller. For godt til å være sant? Endret 12. juli 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 WHOIS-søk: Registrant: ge lian jianpingxian shenghuanlu 38hao lingyuan, liaoning 210854 China Legg også merke til at alle kommentarene/anmeldelsene på nettsiden er postet på samme dato. Tilfeldig? Tja. Jeg ser også en anmeldelse på den siden: "Kjøpte Ray-Ban AVIATOR RB 3025 / L0205. Det var problemer med nettbetaling som solglass.no ikke var herre over, men meget god kundeservice og oppfølging slik jeg sitter her som en kjempefornøyd kunde. Anbefales på det sterkeste!" Direkte copypaste fra anmeldelsen her, til samme type brille: http://solglass.no/product/32/ray-ban-aviator-rb-3025-l0205 Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 huff. Fant litt av hvert på siden: "Jeg er superfornøyd med solbrillene! Overraskende kort leveringstid, og muligheten til å velge mellom faktura og kredittkortbetaling likte jeg solglass.no er absolutt noe jeg kan anbefale alle! "Kjøpte Ray-Ban AVIATOR RB 3025 / L0205. Det var problemer med nettbetaling som solglass.no ikke var herre over, men meget god kundeservice og oppfølging slik jeg sitter her som en kjempefornøyd kunde. Anbefales på det sterkeste!" Solglass tror jeg er bra, men oakleysalg? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Synes det er bare scam på Facebook om dagen, skanky Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Virker veldig useriøst. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Alle slike sider er lureri. f ex canadagoosesalgblabla . com oaklysalgsblabla . com osv Eneste måten du finner skikkelige forhandler er å gå via produsentens hjemside, så velger du forhandlere for ditt land. Endret 13. juli 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå