Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hva er en vellykket person i dine øyne? Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 En Person som er lykkelig, har en jobb h*n trives med og ikke har masse problemer. Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 En velykket person er en som har brukt hode på en riktig oog klart å unngå bruk av eks. alkohol og tobakk itilegg er en "hverdagshelt". En velykket person er ikke avhenging av arv eller andre, han lever av sin egen inntekt. Den velykkede personen har vært ærlig og klart å komme seg fra en familie med lite penger til å bli en med nok penger. Desverre finnes jeg det finnes veldig mennesker som er velykket på den måte. ellers er en velykket er en som har nok penger og lever livet. han koser seg samtidlig har han få problemer. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kammizez Skrevet 12. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2013 Hvordan er tobakk- og alkoholbruk relevant? 11 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Sier litt om folks syn på diverse ting når man tydeligvis må unngå alkohol og tobakk for å være vellykket.. En vellykket person (i mine øyne) er den person som trives godt i den situasjonen han befinner seg. I forhold til job, samliv, penger o.l 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Wow jeg skulle akkurat skrive om det med Tobakk og Alkahol. men folk er ganske enig uansett. Man kan ikke feire hvor bra livet har gått uten et glass vin eller øl. Men det kan feires uten og visst man sliter med den slags. Poenget er visst man har jobbet hele livet sitt for og komme til denne toppen av stigen som dere snakker om. så har man pokker med fortjent seg en fest med sigar og Alkohol. Endret 12. juli 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ein person som lever det livet h*n vil, i stor grad upåvirka av kva alle andre og samfunnet meiner. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 En vellykket person er en person som føler seg vellykket. 2 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 En som føler seg lykkelig, har det bra hver dag, ingen alt for store bekymringer... Familie og barn. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 En vellykket person er en som følger dette: "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre hva man vil." 8 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ein vellukka person er ein person med vagina, eller ein som ikkje har problem med å få korkje fitte eller kuk. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) En vellykket person er en som følger dette: "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre hva man vil." Du har en dobbel post. en vellykket person er det du sier og MacGyver. Kan noen si at denne personen har noen svakheter ? Han hater jo våpen ffs Endret 12. juli 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 en person med fin familie, rik og har lykkes med det han gjør eller ville gjort 1 Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Man kan jo dele stort sett alt inn i vellykket / ikke vellykket. -Fine barn? Vellykket. Stygge barn? Uheldig. -Awesome jobb? Vellykket. Lav lønn? Uheldig. -Pen og spretten kone? Vellykket. Bitchy møkkakjerring? Uheldig. Osv. Personlig vil jeg tror jeg man alle må bestemme selv hvilke felt man spesifikt ønsker å være vellykket. Ingen kan ha suksess på absolutt alle områder av sitt eget liv. Det blir helt manisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Personlig vil jeg tror jeg man alle må bestemme selv hvilke felt man spesifikt ønsker å være vellykket. Livet generelt. Ingen kan ha suksess på absolutt alle områder av sitt eget liv. Det blir helt manisk. Klart man kan. Hva kan man ikke være vellykket i? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Klart man kan. Hva kan man ikke være vellykket i? Jeg tror nok han mente samtidig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg tror nok han mente samtidig? Samtidig? Jeg spør igjen: Hva er det man ikke kan være vellykket i (samtidig)? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg tror nok han mente samtidig? Meiner du det ikkje går an å ha både pene ungar og pen dame, og godt betalt draumejobb samstundes? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Samtidig? Jeg spør igjen: Hva er det man ikke kan være vellykket i (samtidig)? Jeg prøver igjen: Han mener ikke at det nødvendigvis ikke er ting man ikke kan være vellykket i samtidig, men at det er veldig lite sannsynlig at noen er vellykket i alt samtidig. Selvsagt tar han feil, fra mitt syn siden jeg mener en selv definerer hva som er vellykket eller ei, men ikke på den måten du mener i svarene dine til han. Meiner du det ikkje går an å ha både pene ungar og pen dame, og godt betalt draumejobb samstundes? For deg? Nei. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 De ulike måtene å være vellykket på kan være motstridende. En kan være vellykket som soldat, i form av (f.eks.) å bekjempe terrorisme. Man kan også være vellykket som feltlege, som tar seg av sårede - alle sårede. Soldaten er vellykket om den er en god soldat, en lege er vellykket om den er en god lege. Dette er to helt forskjellige egenskaper. Vellykkethet handler derfor mye om det å være god i en rolle her i livet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå