Gå til innhold

Hvem tror denne PSU'en kan kjøree dette oppsettet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ein seagate 80gb, men da kan det virkelig bli for mye, får vel bare se.

Får delene neste uke. Er litt kjedelig dersom psu'en streiker, må for det første vente i 3 dager på å få en ny i posten, samtidig som eg kunne hatt Q-tec'en i backup dersom eg kjøpe ei ny sterkare psu. På den andre siden sparer eg jo en del penger dersom Q-tec holder mål.

Lenke til kommentar

350W er mer enn nok til å kjøre det oppsettet. Sansynligvis hadde en 300W også fungert fint, men du kan ihvertfall være trygg på at du har en stor margin.

Som referanse custom-bygger jeg en god del maskiner pr. år, så jeg har en del erfaring bak det jeg sier. Ingen problem med den kombinasjonen, trust me ^_^

-Stigma

PS: Hvorfor skrev du "avlive"? Om den ikke var sterk nok hadde den ikke blitt ødelagt, men maskinen ville bare ikke ha startet (eller restartet når du brukte mye strøm til spill osv.).

Lenke til kommentar

Yep, er enig med at q-tec er dårlige greier. Det er jo et av de billigste merkene også... men en strømforsyning er jo en strømforsyning. Det eneste som varierer på kvaliteten er jo egentlig bare levetid og hvor presis den er til å levere bestemte voltstyrker. Det sistnevnte er som regel ikke interessant for de som ikke roter med tekniske ting, modder eller overklokker.

Men som sagt, det vil fungere fint (til den dagen den sier godnatt da ^_^)

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...