teekay19 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har en Q-tec 350w power supply som eg sikkert kjem til å "avlive", ved å sette den i dette systemet: Gigabyte Nforce2 Amd xp2500 @ xp3200 2x256 OCZ pc3200 ram Maxtor DiamondMax Plus 9 120gb SB Audigy G4 4600 2 cd-rom Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 ser ut som en veldig vanlig maskin... tror den strømforsyninga takler oppsettet fint... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har en Q-tec 350w power supply som eg sikkert kjem til å "avlive", ved å sette den i dette systemet: Det finnes jo bedre alternativer enn Q-Tec, da... Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Har ein seagate 80gb, men da kan det virkelig bli for mye, får vel bare se. Får delene neste uke. Er litt kjedelig dersom psu'en streiker, må for det første vente i 3 dager på å få en ny i posten, samtidig som eg kunne hatt Q-tec'en i backup dersom eg kjøpe ei ny sterkare psu. På den andre siden sparer eg jo en del penger dersom Q-tec holder mål. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 350W er mer enn nok til å kjøre det oppsettet. Sansynligvis hadde en 300W også fungert fint, men du kan ihvertfall være trygg på at du har en stor margin. Som referanse custom-bygger jeg en god del maskiner pr. år, så jeg har en del erfaring bak det jeg sier. Ingen problem med den kombinasjonen, trust me ^_^ -Stigma PS: Hvorfor skrev du "avlive"? Om den ikke var sterk nok hadde den ikke blitt ødelagt, men maskinen ville bare ikke ha startet (eller restartet når du brukte mye strøm til spill osv.). Lenke til kommentar
fredde Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Itte noe problem har en kompis med omtrent samme oppsett og det er dønn stabilt. Bare husk at Q-techen har en tendens til å støye litt mer enn f.eks Chieftech sin std. 360 W Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Stigma Du har vel rett i det at maskinen bare ville la vær å starte. Q-tec er jo billig og folk sier jo den er dårlig. såg i ein test at Q-tec 400w bare leverer ca 329w. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Yep, er enig med at q-tec er dårlige greier. Det er jo et av de billigste merkene også... men en strømforsyning er jo en strømforsyning. Det eneste som varierer på kvaliteten er jo egentlig bare levetid og hvor presis den er til å levere bestemte voltstyrker. Det sistnevnte er som regel ikke interessant for de som ikke roter med tekniske ting, modder eller overklokker. Men som sagt, det vil fungere fint (til den dagen den sier godnatt da ^_^) -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå