Satyrion Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Dette er tempen på min gode gamle MSI GX640 når jeg er i windows er den ok? Hva er vanlig? ikke målt under gaming enda. tror du må høyre klikke på bilde å velge open in new tab for å se det stort Endret 12. juli 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Man får ikke sett bildet uten å være registrert på NotebookReview. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Problemet med "gaming" laptops er at det er trangt, og så snart støvet kommer på plass blir de j***** varme ^^ Hvis bilde blir litt kjett, skriv idle temp og Load temp isteden. Du kan bruke program som CoreTemp/RealTemp for å overvåke temperatur, da får du også gjennomsnittstemperatur etc. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) ok lasta opp bilde en anna plass kan dere se det nå? Endret 12. juli 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er veldig gode idle temps du har der ja. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Renset den akkurat for støv å slikt men usikker på hva som er bra idle temps på en laptop så måtte bare høre Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 På de fleste bærbare jeg har sjekket ligger idle temperaturen på rundt 40-45C, så dine er absolutt veldig gode. Men det som er viktigere er temperaturen under load, har du sjekket det? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 På de fleste bærbare jeg har sjekket ligger idle temperaturen på rundt 40-45C, så dine er absolutt veldig gode. Men det som er viktigere er temperaturen under load, har du sjekket det? ikke sjekket enda, skal teste senere i dag Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Her er tempen etter 1 time med gaming med alt på max settings etc. Ser det ok ut? Operation Flashpoint red river Endret 12. juli 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Nå vet jeg ikke hvor krevende Red River er, men du har veldig gode temperaturer under load, nesten så gode at jeg ville dobbeltsjekket at de er riktige med ett annet program. Har selv god erfaring med Speccy. (http://www.piriform.com/speccy) Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) dobbet sjekket med realtemp og d var ca helt likt. Supert at dere syntes tempen var bra, så slipper jeg tenke så mye på det at den skal bli for varm som man så ofte leser om Endret 12. juli 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå