Gå til innhold

PayPal - hva betyr denne meldingen om min konto?

EngJr

Anbefalte innlegg

Hallo, vet ikke om det var under riktig emne jeg postet dette, men iallefall.

Jeg har solgt en vare på nett som jeg skulle bestille, og fått betaling på Paypal-kontoen min. Men jeg hadde tenkt å bruke de pengene som jeg får der til å bestille den varen jeg skal ha. Problemet er at de pengene har ikke kommet inn på paypal-kontoen, men sånn jeg har forstått det jeg har fått en bekreftelsesmail på at jeg må oppgi sporingsnummeret på varen jeg selger så får jeg pengene.

Her er da meldingen jeg fikk fra PayPal (jeg sensurer de innvolverte kontoene):

"Dear ******* **** ,

This message is originated from PayPal company.We have received an order from our client **** *** {hans e-post) regarding the payment made to your PayPal account. The payment has been successfully made but due to security reason we have to receive the shipment tracking number before the next 24 hours for the processing of your order.

This a new measure we are taking to protect both our sellers and buyers against fraudulent customers.Once you have shipped the item send us the shipment tracking number for verification after the number has verify your account will be credited instantly.

This PayPal® payment has been deducted from the buyer's account and has been "APPROVED " but will not be credited to your account until the shipment reference/tracking number is sent to us for shipment verification so as to secure both the buyer and the seller.Below are the necessary information requested before your account will be credited. Send tracking number to us or email us through this mail (****************************).

* *PLEASE NOTE**

Once shipment has been verified and the tracking number sent to us, You will receive a "CONFIRMATION Email" from PayPal® informing you that the Money has been credited.

Thank you for using PayPal! The PayPal Team."

Mine spørsmål er da følgende:

Har jeg tolket meldingen riktig?

Hvis jeg legger ut med mitt bankkort for varen, kan jeg ta ut/overføre pengene tilbake til mitt bankkort når jeg har sendt sporingsnummeret til PayPal og etter jeg har fått de pengene som er betalt da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...