Herindur Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Maur. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 God ide, men mulig det kunne gjort seg med kraftig kutt til venstre... Likte fargekonstellasjonen! 1 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 God ide, men mulig det kunne gjort seg med kraftig kutt til venstre... Likte fargekonstellasjonen! Takk for kommentar! Så for meg en deling av billedflaten med omtrent lik mengde sort og grønt på hver sin side. Hvor mye er et "kraftig kutt" i dine øyne? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Takk for kommentar! Så for meg en deling av billedflaten med omtrent lik mengde sort og grønt på hver sin side. Hvor mye er et "kraftig kutt" i dine øyne? Ca. halvparten av det svarte slik det er nå... 1 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Takk for kommentar! Så for meg en deling av billedflaten med omtrent lik mengde sort og grønt på hver sin side. Hvor mye er et "kraftig kutt" i dine øyne?Ca. halvparten av det svarte slik det er nå... Har lagt ut ny versjon med "kraftig kutt". Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg