Izex Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg skal ordne meg en ".no" adresse med mailkonto, det skal være helt enkelt og trenger hverken stor hjemmeside plass med masse avanserte støtter eller mail konto på 100MB eller 10 adresser. Det skal adresse av type Http://www.firma.no så ikke no sånn start.no gratis saker kan brukes. Hvor kan jeg finne en billigste variant av dette? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Dette består av to deler Registrere .no-domenet og hoste websidene/mailkonto etc. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ikke UniWeb sier jeg bare der bestiklte jeg www.frittfall.net Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ikke UniWeb sier jeg bare der bestiklte jeg www.frittfall.net Så fin begrunnelse.... "ikke bestill der, der bestilte jeg..." Lenke til kommentar
Izex Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Ikke UniWeb sier jeg bare der bestiklte jeg www.frittfall.net Så fin begrunnelse.... "ikke bestill der, der bestilte jeg..." Sikkert no krøll som gav liten lyst på flere tjenester derfra Takker for raske svar Nå er det bare å vri om nøkkelen og åpne butikk dørene snart. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du har mange webhotell tjenester rundt i Norge. Men jeg vil ikke anbefale ClickIt i allefall. Dåååårlig Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ikke UniWeb sier jeg bare der bestiklte jeg www.frittfall.net Grunnen din er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå