hurdava Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Hei! Siden det er så mange kunskapsrike sjeler her inne, lurer jeg på om det er noen som vet når Tele 2 åpner sitt 4G-nett. Jeg har spurt på kundeservice, men ikke fått noe annet svar enn at det er under utbygging... Endret 12. juli 2013 av Havardu Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 ikke før regjeringen får hode ut av ræva og avholder frekvens aksjon på 800mhz båndet. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Er det nokon som veit om det er fastsett nokon dato for dette? Eg sit ute i periferien med eit Netcomabonnement, og ynskjer meg noko betre enn HSPA. Må det regjeringsskifte til? Endret 14. juli 2013 av torbjornen Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) 800mhz skulle auksjoneres ut i 2012, men ble utsatt, enda ikke noen ny dato er satt opp. Mobile Norway (Tele2,OneCall osv) har alt mange 4G sendre utplassert men får ikke slå dem på da de mangler frekvenser, Telenor og NetCom har kun midlertidig tillatelse inntil 800Mhz blir auksjonert bort http://www.tu.no/it/2013/03/14/slik-blir-frekvensauksjonen Endret 15. juli 2013 av -Night- Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Finnes det noen informasjon om når dette kommer til å skje? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Nei, den er blitt utsatt og uttatt gang på gang. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Fremdriftsplanen Post og teletilsynet understreker at det kan skje forskyvninger i tidsplanen, men her er den de har fremlagt: 19. juni: Utredning om auksjonsformat oversendes Samferdselsdepartementet for godkjenning 19. august: Utkast til auksjonsregler sendes på høring 30. september: Frist for høringsinnspill 28. oktober: Publisering av endelige auksjonsregler og åpning for registrering som deltaker i auksjonen 15. november: Frist for registrering som deltaker i auksjonen 2. desember: Auksjonen starter http://www.tu.no/it/2013/05/14/det-nye-4g-nettet-kommer-i-desember 1 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fremdriftsplanen Post og teletilsynet understreker at det kan skje forskyvninger i tidsplanen, men her er den de har fremlagt: 19. juni: Utredning om auksjonsformat oversendes Samferdselsdepartementet for godkjenning 19. august: Utkast til auksjonsregler sendes på høring 30. september: Frist for høringsinnspill 28. oktober: Publisering av endelige auksjonsregler og åpning for registrering som deltaker i auksjonen 15. november: Frist for registrering som deltaker i auksjonen 2. desember: Auksjonen starter http://www.tu.no/it/2013/05/14/det-nye-4g-nettet-kommer-i-desember Hvorfor i svarte vente så lenge som til desember? Vel, nå skal jeg overføre til telenor igjen i oktober uansett. Takler ikke tele2 sin dekning her jeg bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå