oscrue10 Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Budsjettet er i utgangspunktet på 500 kr eller deromkring. Så lenge det er ok lyd (jeg er ikke veldig kresen), er det viktig at det er lett og behagelig å ha på (ikke for stort og kraftig) og det burde være mulig å skjule mikrofonen ganske greit slik at jeg kan bruke headset'et til å høre på musikk fra mobiltelefonen på toget e.l. uten å se ut som en komplett dust Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Nå vet jeg ikke hvordan tilkoblingen til PS3 er, men kan du leve med to kabler ville jeg gått for Creative Aurvana Live + ModMic. Endret 13. juli 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 Nå vet jeg ikke hvordan tilkoblingen til PS3 er, men kan du leve med to kabler ville jeg gått for Creative Aurvana Live + ModMic. Nå har jeg Sennheiser HD 219, vet du om det er mulig å feste ModMic til den? Skjønte ikke helt hvordan man festet den eller hva greia var. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Ja, den kan festes til alle hodetelefoner. Du limer bare fast en liten magnet med dobbeltsidig tape på hodetelefonen. Feste til mic'en er magnetisk, og på den måten kan du enkelt ta den av og på. Det ligger en video på siden deres (under design) som viser hvordan dette gjøres. Endret 13. juli 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå