Delvis Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Noen som kjenner til denne sparkelen? Ble anbefalt bruke den på noen huller i en trekarm utendørs, fordi den skulle være veldig sterk. Skulle ut og slipe den nå, for regnet med den var hard etter tre dager. Men etter tre dager er den jo bare littegrann stivnet og sånn halvmyk enda. Kan det stemme? Fulgte bruksanvisningen og rørte før bruk. Noe mer skulle man ikke gjøre. Det står bare at den blir støvtørr etter 30 minutter slik som på siden der. Skal det ta så lang tid, mange dager..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 har du prøvd på et annet område? ta den med ned til butikken der du kjøpte og klag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 har du prøvd på et annet område? ta den med ned til butikken der du kjøpte og klag. Prøvde ta litt på et annet sted nå. Men vet du noe om dette da, siden du virker sikker det feil at det skal ta så lang tid? Fant faktisk kvitteringen så jeg kan gå tilbars med den hvis det er sikkert. Kan vente noen dager til da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 sparkel skal stivne etter relativt kort tid. har aldri brukt det utendørs før, men mtp på temperaturen vi har her til lands, hvertfall i de sørlige delene skulle den ha stivnet etter veldig kort tid. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Sikker på at den ikke er 2-komponent? Bare et forslag, kjenner ikke til den selv ... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Nei. I såfall her ene delen manglet. Men tror ikke det, da hadde det nok stått på bruksanvisningen. Tok den med opp likegodt i går. De hadde ingen forklaring på det. Men etter et kryssforhør som skulle tro det var en rettsak, fikk jeg pengene tilbake. Nå jeg skulle fjerne det, var det bare noe smulder. Kunne like godt sparklet med melis. Så enten var det noe galt, eller så er det noe dritt. Tror nesten det må ha vært noe galt. Kan umulig stemme at det skal bli sånn. Men jeg våget nå ikke ta en ny boks. Gikk et annet sted og fikk anbefalt denne i stedet: Bostik Multifiler. Så får se om ikke det går bedre. Lenke til kommentar
MJro Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Var mest sannelig noe galt med sparklet. Har brukt det en del ganger, og det har som regel fungert helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå