Gå til innhold

arbeidstegning..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter her med et gedigent kabinett som jeg har mekka selv. Det er bygd i finér, er ikke særlig flyttevennlig samt at det er schvært.

Det kan nevnes at det er plass til 2 hk der inne, men størrelsen kan reduseres betraktelig likevel.

Saken gjelder: Fins det noen der ute/her inne som har peil på et konstruksjonsprog av et eller annet slag? jeg har idéer, men ikke tegneskillz..

Vil ha meg et alukabinett som har plass til to maskiner og ønsker løsninger for alt fra rammeverk via sammenføyninger i skjøtene til innsideløsninger (hdd-rack har jeg)

Materialtykkelse må også være med.

Kan noen hjelpe meg?

Her er noen bilder av mitt nåværende kabinett:

http://free6.kriztin.net/temp/

Samt et par her:

http://free6.kriztin.net/gallery/view_albu...=album03&page=9

Håper og _vet_ at det er noen/en del kreative sjeler her :)

mvh

Ivar

aka

nemko

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er også ute etter et greit konstruksjonsprog, der man kan designe i 2d, og så legge på teksturer og slikt og så se i 3d hvordan kabinettet vil se ut etterpå...

veldig greit for å teste ut ideene sine, og sammenligne forskjellige løsninger før man starter med dyre materialer...

helst skal ikke programmet koste noe heller da...

noe som ligner det jeg er ute etter er halflife-map programmet Worldcraft/Hammer-editor, det er veldig greit å bruke... ;)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg ær helt færsk i dette med Casemodding, jeg har et spørsmål som jeg håper at noen hær kan hjelpe meg med. Hvordan får jeg festet pleksiglasset på innsiden av kabinettet skikkelig uten å borre hull og skru?

Lenke til kommentar

var en bra ide det der med kabinettet ditt da!..planlegger å lage meg et selv jeg ..det er bare det der med penger da !.så det blir vel ingenting før neste år.spare..spare..spare.spare!.hvor mye kom det deg på i økonomien din da!.dvs hva kostet kabinettet ditt?....har spart opp hele 150kr alerede :D

Lenke til kommentar

de er i kryssfinér og er 15mm tykke

Dette er tykt nok kan man si, gjør ikke noe om de er litt tynnere. Spesielt bakveggen kan være tynnere.

Så ser det ikke så "dypt" ut der hovedkorta sitter.

pris: tjash, jeg betalte 70,- for hele greia tror jeg. Det skal innrømmes at jeg hadde flaks da ei storplate var vannskada der jeg handla.

Så, sjekk litt hos et lager får sånt, de har som regel noe skadagreier.

PRUT! :)

Lenke til kommentar
de er i kryssfinér og er 15mm tykke

Dette er tykt nok kan man si, gjør ikke noe om de er litt tynnere. Spesielt bakveggen kan være tynnere.

Så ser det ikke så "dypt" ut der hovedkorta sitter.

pris: tjash, jeg betalte 70,- for hele greia tror jeg. Det skal innrømmes at jeg hadde flaks da ei storplate var vannskada der jeg handla.

Så, sjekk litt hos et lager får sånt, de har som regel noe skadagreier.

PRUT! :)

ok. thanks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...