V. Haugen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ryktene om Sonys kommende kameraflaggskip blusser opp etter ny presseinvitasjon.Får vi se Sony Honami på IFA? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ryktene vil ha det til at den har et 20-megapikselkamera med 1/1.6"-sensor og xenon-blits. Tilnærmet samme sensorstørrelse som Nokia Lumia 1020 (1/1,5"). Det lover godt. Kombinerer de det med f/2,1 så snakker vi om like god lyssensitivitet. Dette er den "Lumia 1020"-en mange ønsker seg med skikkelig telefonmaskinvare også. 5" FullHD-skjerm, Android, Snapdragon 800 (firekjerne Krait på opp til 2,3 GHz). 1 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Tar gjerne en sånn. Men gidder vel neppe å vente så lenge. Så blir vel samsung S4 Active denne gangen. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Voldsomt så mye kamerafokus tiden! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Voldsomt så mye kamerafokus tiden! Viktig å få med detaljene i frokost-snappen, vett! Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg tror det på bildet er oppgradert versjon av Xperia Z, Honami vil bli finere. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Viktig å få med detaljene i frokost-snappen, vett! Ahh, sant det! Burde ha tenkt på det... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Sony har sammen med Garmin verdens verste kundeservice. Hadde ikke turt å kjøpe et eneste Sony produkt mer. Tidligere trakk de PS3 fra sin egen nettbutikk fordi det var for komplisert å reklamere på den. De klarte utrolig nok ikke å ta imot sine egne produkter. Siste forsøk jeg hadde med Sony og som førte til kroken på døren for min del involverte til slutt forbløffende mange Sony folk i Norge, Tyskland, England, USA, og Japan. Selv med et 40-talls personer på saken klarte de ikke å levere ett produkt fra sin egen nettbutikk som jeg forsøkte å bestille. En bekjent er reperatør. Han forsøkte å bestille delertil en TV. SYV ÅR etterpå forsøkte Sony FORTSATT å få sendt ut delen. ALDRI mer Sony for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg