Plinge93 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Treng ny pc, då min forrige acer på over 5 år nå syng på siste verset. Skal byrje på ingeniørstudier i sjøforsvaret i sumar, så treng ein pc no temmeleg kjapt. Kjem også til å bruke den ein del til video- og bilderedigering (premiere og photoshop). Spelar ikkje! Vil gjerne ha ein pc der eg seinare kan bytte ut den optiske stasjonen med ein ssd-disk. Vil også ha Intel i7-prossessor og minst 8GB minne. Er også svært interresert i god hdd-kapasitet, gjerne 1TB. Må ha minst 15" skjerm, og aller helst USB 3,0. Vil helst halde meg godt under 8000,- Nokon som har forslag til ein god pc? Har sett litt på Acer Aspire E1, men denne har ikkje USB 3,0... EDIT: ASUS N56VZ såg også ganske kjekk ut! Dette med bra lyd er ikkje viktig for meg, though. Endret 12. juli 2013 av Plinge93 Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=779138 Det eneste som ikke fyller kravene dine er at den bare har 4gb ram, men det oppgraderer du fort med f.eks denne Alt i alt er dette en knall PC med grei skjerm, greie specs og en hybrid hdd med 1TB lagring og 24gb SSD som cache. Lenovo er også kjent for å ha PCer som tåler en del. Endret 13. juli 2013 av mGrytbak Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Lenovoen såg kjekk ut den! God prossessor og mykje lagringsplass. Men HDD-en er jo tregare, og det er vel heller betre å ha ein eigen større SSD-disk der ein kan ha heile OS-et, enn berre 24GB cache? Får denne hybrid-disken pcen til å gå mykje fortare? Er prossessoren og grafikkortet (samt hybriddisken) så mykje betre i Lenovoen i forhald til Asusen at det er verdt å spandere 1200,- ekstra på? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Det må du rett og slett vurdere selv, men så lenge Asusen er på kampanje vil kanskje den trekke det lengste strået. Men så snart den går tilbake til normal pris ville jeg definitivt valgt lenovo-maskinen. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Har selv testet N56VZ og kan bekrefte at det er en veldig solid maskin. Til 6990,- får man veldig mye for pengene! Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Det blei Asusen. Kjem forhåpentlegvis i posten i morgon, så får sjå då om det er noko tess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå