defzx Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har aldri overklokket noen ting.! Bare for å begynne med det. Pc-en min er gammel, skal ha ny pc om ca et halvt år. Akuratt nå så kunne jeg tenke meg litt bedre ytelse av skjermkortet mitt. Noen som kan hjelpe meg? Trenger gode beskrivinger om hvordan jeg går fram osv, siden jeg aldri har gjort dette før. pc-en min: amd athlon 1800+ Creative g force 3 titanium 200 512 ram Hovedkortet : Msi k7t Turbo2 Takk, Takk.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 er ikkje det store problem dette, men om du hadde brukt litt tid på å søke her på forumet så hadde du nok funnet en løsning. men siden eg likevel siter her å skriver så kan eg forklare :-) du trenger bare å få tak i ett OC program, f.eks rage3d tweak powerstrip etc. link 3dtweak http://www.rage3d.com/r3dtweak/ Men gå frem forsiktig, øk med noen få mhz om gangen. kjør 3dmark og krevende spill. Når du begynnet å se feil i grafikken, artifacts som vi kaller det. juster ned på hastightene igjen. kor lang du klarer å få klokket kortet kommer ann på kjølinga di, jo beder kjøling, jo bedre klokking :wink: håper svaret var greit nok. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå