kjøttet Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg prøvde å komme meg inn på diablo her en dag , men maskina streika. Den hang seg opp og nekta helt, jeg prøvde reset et par ganger men det hjalp ikke . Det skjer med alle de andre spillene mine og , har en p4 2.26ghz 512ddr ram. jeg har ikke funnet noe virus , men kan det være et virus likevel ? noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvis du har klokket RAM'en, skjermkortet eller noe annet, så kan det gjøre spillet ustabilt. Du burde evt. åxå installere patcher til spillet. Det kan være det. Hvis ikke det funker, prøv med nye drivere. Å skulle ikke det funke, følg Microsoft's tips 1: Installer Windows på nytt. :wink: Lenke til kommentar
kjøttet Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har ikke klokket noe som helst, men alt fungerer fint på den andre pc'n min, men den er en steinaldermaskin (450mhz osv....) :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå