Harald Gjerholm Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Eftermiddag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tormod Nordskog Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Et godt bilde i fra gamlebyen i Fredrikstad. mvh Tormod Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Et godt bilde i fra gamlebyen i Fredrikstad. mvh Tormod Mange takk Tormod Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Et fint lite knippe med arkitektur, Harald. (Har hatt gleden av å bo i Gamlebyen et helt år, den gang det var rekruttskole og befalsutdanning for Artilleriet der.) Liker vinkelen du velger, som skaper fortetting med flott effekt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Nok et flott foto fra gamle ærverdige Fredrikstad. Jeg ville kutta på innsiden av det halve vinduet i høyrekanten og innenfor det blågrønne gjerdet i venstrekanten. men det hører nok hjemme på smakskonto'n. Den skrå kameravinkelen trekker blikket tvers gjennom hele flata. Litt jazzopplevelse i gamle Fredrikstad hadde ikke vært helt av veien for en som digger den sjangeren. Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Et fint lite knippe med arkitektur, Harald.(Har hatt gleden av å bo i Gamlebyen et helt år, den gang det var rekruttskole og befalsutdanning for Artilleriet der.)Liker vinkelen du velger, som skaper fortetting med flott effekt. Takk for kommentaren. Jeg hadde vanskelige lysforhold med strålende sol - ikke min greie og jeg tar nok en tur tilbake når lyset er mer medgjørlig. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Nok et flott foto fra gamle ærverdige Fredrikstad.Jeg ville kutta på innsiden av det halve vinduet i høyrekanten og innenfor det blågrønne gjerdet i venstrekanten. men det hører nok hjemme på smakskonto'n.Den skrå kameravinkelen trekker blikket tvers gjennom hele flata.Litt jazzopplevelse i gamle Fredrikstad hadde ikke vært helt av veien for en som digger den sjangeren.Roar Mange takk Roar. Dert blir nok som det er. Har for øvrig masse forskjellige varianter også større deler av motivet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Morsomt å vandre gatelangs med deg her på Akam. Du får virkelig vist frem sjarmen fra Gamlebyen. God sommer! :=) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Morsomt å vandre gatelangs med deg her på Akam. Du får virkelig vist frem sjarmen fra Gamlebyen. God sommer! :=) Takkar. Dette er en suveren plass. Må tilbake hit. God sommer til deg også. Blir muligens Praha.i år. Det blir spennende. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Fint utsnitt fra gamlebyen! Liker fargetonene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg