Gå til innhold

Eftermiddag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et flott foto fra gamle ærverdige Fredrikstad.

Jeg ville kutta på innsiden av det halve vinduet i høyrekanten og innenfor det blågrønne gjerdet i venstrekanten. men det hører nok hjemme på smakskonto'n.

Den skrå kameravinkelen trekker blikket tvers gjennom hele flata.

Litt jazzopplevelse i gamle Fredrikstad hadde ikke vært helt av veien for en som digger den sjangeren.

Roar

Lenke til kommentar

Et fint lite knippe med arkitektur, Harald.(Har hatt gleden av å bo i Gamlebyen et helt år, den gang det var rekruttskole og befalsutdanning for Artilleriet der.)Liker vinkelen du velger, som skaper fortetting med flott effekt.

Takk for kommentaren. Jeg hadde vanskelige lysforhold med strålende sol - ikke min greie og jeg tar nok en tur tilbake når lyset er mer medgjørlig.

Lenke til kommentar

Nok et flott foto fra gamle ærverdige Fredrikstad.Jeg ville kutta på innsiden av det halve vinduet i høyrekanten og innenfor det blågrønne gjerdet i venstrekanten. men det hører nok hjemme på smakskonto'n.Den skrå kameravinkelen trekker blikket tvers gjennom hele flata.Litt jazzopplevelse i gamle Fredrikstad hadde ikke vært helt av veien for en som digger den sjangeren.Roar

Mange takk Roar. Dert blir nok som det er. Har for øvrig masse forskjellige varianter også større deler av motivet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...