Jonathan:D Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har tenkt litt på dette om jeg vil lage en norsk commentary eller engelsk commentary på videoene mine, kan en del engelsk og. Men fra nå så har jeg en kanal hvor jeg har tenkt og legge ut fifa videoer kanalen heter MeZiire. Det jeg lurte på hvis jeg skal ha norske video commentary burde jeg lage en ny profil da? Har dere noe forslag! Hva burde jeg legge ut og hvilket språk ville dere hatt kanalen deres på og hvis jeg skulle lagd ny kanal for norske vids burde jeg hetet noe annet da? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ha heller 1 spilleliste til Norsk og 1 til engelsk Hust å merk hver video mer F.eks. [English] / [Norwegian] Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Mh Ha heller 1 spilleliste til Norsk og 1 til engelsk Hust å merk hver video mer F.eks. [English] / [Norwegian] Mhm, men hva slaks spill burde jeg spille noen sier minecraft begynnner og bli litt kjedelig for folk på youtube nå så jeg hvet liksom ikke helt ? Noen spill jeg kan spille som folk liker og ha commentary til? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det viktigste er at du liker spillet og er en underholdende kommentator. Når det gjelder valg av spill er det vel en fordel om det er et ganske nytt spill, slik at ikke alle andre har laget noe om spillet tidligere. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har tenkt litt på dette om jeg vil lage en norsk commentary eller engelsk commentary på videoene mine, kan en del engelsk og. Men fra nå så har jeg en kanal hvor jeg har tenkt og legge ut fifa videoer kanalen heter MeZiire. Det jeg lurte på hvis jeg skal ha norske video commentary burde jeg lage en ny profil da? Har dere noe forslag! Hva burde jeg legge ut og hvilket språk ville dere hatt kanalen deres på og hvis jeg skulle lagd ny kanal for norske vids burde jeg hetet noe annet da? Du må like det du kommenterer. Velg noe populært som du liker. Om det er minecraft, League of legends, StarCraft, world of warcraft, world of tanks, Call of duty, whatever ... det spiller ingen rolle egentlig. Eller lag en generell kanal hvor du spiller mye forskjellig. Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Men jeg lurer litt på siden jeg og en venn skal lage commentary sammen nå med surival på minecraft jeg lurte litt på om det er lurt at vi har en kanal sammen eller burde vi bare legge det ut på min kanal? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Det er nærmest umulig å lage en vellykket norsk kanal, sats på engelsk eller drit i det. Stream Twitch, og lokk subs ved giveaways i starten. Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Det er nærmest umulig å lage en vellykket norsk kanal, sats på engelsk eller drit i det. Stream Twitch, og lokk subs ved giveaways i starten. Okay takk for tipset, men vi har tenkt og prøve men hvis det blir vellyket så lager vi en kanal sammen og hvis ikke så begynner vi med lets play på engelsk på kanalen min. Lager også fifa comps og på kanalen min Lenke til kommentar
1969 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det er nærmest umulig å lage en vellykket norsk kanal, sats på engelsk eller drit i det. Stream Twitch, og lokk subs ved giveaways i starten. Addexio gjør det ganske greit med kanalen sin uten engelsk. Gå for engelsk hvis dere kan språket godt. Ingenting er verre en å sitte å se på en lets play med folk som ikke behersker språket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå