Gå til innhold

Legge til språk på galaxy s4

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få norsk inn på en telefon kjøpt i utlandet?? Ifølge samsung må jeg laste ned en app fra tredje part for å få det til... o.O

Jeg skal kjøpe meg galaxy s4, men jeg vil ha den på norsk. Er for øyeblikket i USA.. og det er ca 7 språk som følger med her, og norsk er ikke et av de.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å få norsk inn på en telefon kjøpt i utlandet?? Ifølge samsung må jeg laste ned en app fra tredje part for å få det til... o.O

Jeg skal kjøpe meg galaxy s4, men jeg vil ha den på norsk. Er for øyeblikket i USA.. og det er ca 7 språk som følger med her, og norsk er ikke et av de.. :(

Tror Samsung tenker på å endre tastaturspråket.

Husk at dersom du kjøper i USA er det ikke sikkert at du har garanti i Norge, meget mulig du må sende den til USA for å få fikset den.

Lenke til kommentar

Det spørs vel på modell.

Usa har mange spesielle knyttet til ulike operatører/carriers.

Amerkanske samsung representanter må gi deg opplysninger hva som er mulig/ikke mulig og begrensningene på disse.

Du bør etter min mening skaffe deg en internasjonal modell først og fremst (I9505)

Det er forskjell på LTE (4G) støtte mellom 9500/9505.

Samsung Galaxy S IV

Exynos 5 Octa-Core, International

I9500

Snapdragon 600, International inkl Nordic

I9505

Sprint

SPH-L720

AT&T

SGH-I337

Verizon

SCH-I545

T-Mobile

SGH-M919

Us-Cellular

SCH-R970

Korea

LTE-A

I Norge bruker vi GT-I9505 ZWANEE

I tillegg kommer andre modeller i Asia.

Hørt om 9502 for china. Sikkert andre også.

Så du forstår kanskje at det ikke er lett for oss her i Norsk hw forum å gi noe klart og entydig svar på dette.

Men en ting er fullstendig klart. Carrier modellene er operatørlåst til gsm/lte nettene i usa. De kan du bare glemme å bruke et annet sim kort (eksempelvis Nordisk) i enn det de er laget og låst for.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Det spørs vel på modell.

Usa har mange spesielle knyttet til ulike operatører/carriers.

Amerkanske samsung representanter må gi deg opplysninger hva som er mulig/ikke mulig og begrensningene på disse.

Du bør etter min mening skaffe deg en internasjonal modell først og fremst (I9505)

Det er forskjell på LTE (4G) støtte mellom 9500/9505.

Samsung Galaxy S IV

Exynos 5 Octa-Core, International

I9500

Snapdragon 600, International inkl Nordic

I9505

Sprint

SPH-L720

AT&T

SGH-I337

Verizon

SCH-I545

T-Mobile

SGH-M919

Us-Cellular

SCH-R970

Korea

LTE-A

I Norge bruker vi GT-I9505 ZWANEE

Godt poeng her syar2003 !

Kan nesten garantere at 4G i Norge ikke kommer til å virker med amerikansk mobil.

Men, da er spørsmålet, trenger man virkelig 4G ?

Lenke til kommentar

Nei det er nok ikke fullt så enkelt [ å bare kjøpe en "S4"].

Det er enda mere binding og kontrakt opplegg i usa enn det er her hos oss ser det ut som.

Spørmålet er om smart mobil telefoner i kategorien ulåst internasjonal og uten binding erfryktelig billig der i det hele tatt.

http://www.amazon.com/Samsung-GT-i9505-Factory-Unlocked-International/dp/B00CLMGKKY

Works with all GSM phone companies. Will NOT work with Sprint, Nextel, Verizon, MetroPCS, etc. This is the international model, and will not work on T-mobile's 3G/4G data network, nor will it work on Att's LTE network.

Får gjøre som andre på oppdrag , eller på langvarig reise.

Ha med sin egen Norske telefon (ulåst vel og merke) , kjøpe prepaid sim card av phone store i den byen i den stat man skal oppholde seg i . Blir da med us mobilnummer i sin medbrakte telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...