Trond A Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg kan ikke få maskinen til å fungere som USB2. Har nettopp kjøpt ekstern harddisk med USB2, og installerte driverne fra Intel sin side. Hvor kan jeg se om USBen er 1, 1.1 eller 2? Det står bare at "høyhastighetsusb er plugget inn i ikke-høyhastighetsport" eller noe slikt... Litt surt å måtte bruke den som 1 eller 1.1 liksom Mvh Trond Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg kan ikke få maskinen til å fungere som USB2. Har nettopp kjøpt ekstern harddisk med USB2, og installerte driverne fra Intel sin side. Hvor kan jeg se om USBen er 1, 1.1 eller 2? Det står bare at "høyhastighetsusb er plugget inn i ikke-høyhastighetsport" eller noe slikt... Litt surt å måtte bruke den som 1 eller 1.1 liksom Mvh Trond Prøv å overføre en fil til disken og se om det går i passe fart. Slike feilmeldinger kan en ta med en klype salt en gang i blandt. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Du må legge inn nye Intel INF drivere så fungerer det... funker også vanligvis med SP1 til XP.. Er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Trond A Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Jeg fant driverne på CDn, ble visst ikke lagt inn... Tok en stund før jeg fant ut HVA jeg skulle oppgradere i enhetsbehandlingen, men skal hilse og si at fartsforskjellen fra 1.1 eller hva det er til 2.0 er EKSTREM!! Har forresten SP1 og trodde jeg lasta ned riktige drivere til chipsettet, men så ikke ut til å gjøre noen forskjell før jeg "manuelt" oppgraderte gjennom enhetsbehandlingen, men det er nok meg som har føkket det til. Funker nå i alle fall. Takk for innlegga, -Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå