Gå til innhold

USB2.0 støtte på ECS G551

Trond A

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke få maskinen til å fungere som USB2. Har nettopp kjøpt ekstern harddisk med USB2, og installerte driverne fra Intel sin side. Hvor kan jeg se om USBen er 1, 1.1 eller 2? Det står bare at "høyhastighetsusb er plugget inn i ikke-høyhastighetsport" eller noe slikt... Litt surt å måtte bruke den som 1 eller 1.1 liksom :)

Mvh

Trond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke få maskinen til å fungere som USB2. Har nettopp kjøpt ekstern harddisk med USB2, og installerte driverne fra Intel sin side. Hvor kan jeg se om USBen er 1, 1.1 eller 2? Det står bare at "høyhastighetsusb er plugget inn i ikke-høyhastighetsport" eller noe slikt... Litt surt å måtte bruke den som 1 eller 1.1 liksom :)

Mvh

Trond

Prøv å overføre en fil til disken og se om det går i passe fart. Slike feilmeldinger kan en ta med en klype salt en gang i blandt.

Lenke til kommentar

Jeg fant driverne på CDn, ble visst ikke lagt inn... Tok en stund før jeg fant ut HVA jeg skulle oppgradere i enhetsbehandlingen, men skal hilse og si at fartsforskjellen fra 1.1 eller hva det er til 2.0 er EKSTREM!!

Har forresten SP1 og trodde jeg lasta ned riktige drivere til chipsettet, men så ikke ut til å gjøre noen forskjell før jeg "manuelt" oppgraderte gjennom enhetsbehandlingen, men det er nok meg som har føkket det til. Funker nå i alle fall.

Takk for innlegga,

-Trond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...