Jentungen2 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Skyggen av meg selv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hehe, visste ikke at du var så lang . Ellers var det jo et riktig artig påfunn og motiv Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Morgenlys kaster lange skygger.. Fint spill mellom skyggen din og linjene i dette vertikale snittet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Dette er vel noe de fleste av oss har prøvd med mer eller mindre bra resultat....her har du fått linjene i skyggen til å harmonere fint med linjene i brosteinen, du har også utnyttet morgenlyset så skyggen går både på gata og oppover veggen, formatet kledde bildet, også bra s/h konvertering. mvh Ulv Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Hehe, visste ikke at du var så lang . Ellers var det jo et riktig artig påfunn og motiv . Det visste ikke jeg heller, at jeg var så langbeint altså, så litt artig å oppdage da Takk for kommentaren din Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Morgenlys kaster lange skygger.. Fint spill mellom skyggen din og linjene i dette vertikale snittet. . Takk for det, Trond Olav, fint å høre, var jo ett eller annet jeg så der, som du synes å bekrefte for meg nå :-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Dette er vel noe de fleste av oss har prøvd med mer eller mindre bra resultat....her har du fått linjene i skyggen til å harmonere fint med linjene i brosteinen, du har også utnyttet morgenlyset så skyggen går både på gata og oppover veggen, formatet kledde bildet, også bra s/h konvertering. mvh Ulv . Tusen takk for kommentaren, Ulv alltid lærerikt og spennende å se bildet sitt gjennom andres øyne, så takk for det Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Artig påfunn, og et godt resultat Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Artig påfunn, og et godt resultat Takk Wasco, hyggelig å høre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg