AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Jeg erfarer det! Jeg ser på det som et gratis, lovlig og ufarlig rusmiddel. Hvem trenger alkohol og kokain når man har ASMR? Anonymous poster hash: 35514...e41 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Anonymous poster hash: 35514...e41 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Jeg erfarer det. Her er en av mine favorittkanaler. Anonymous poster hash: 35514...e41 Lenke til kommentar
nita59 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg for min del får motsatt effekt, iallefall av det jeg har hørt til nå..... Nesten som når noen skraper på en tavle Spesielt når de brukte plast for å lage en slags knitring Kanskje jeg er feil skrudd sammen 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg får det hos frisøren. Spesielt når det brukes klippemaskin i nakken. Også skjer det når jeg får hjelp til noe, når noen forklarer meg en ting eller når IT fikser ting på PCn min via delt skjerm. Merkeliger greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå