Gå til innhold

Idiot!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ler ut høyt!

er det mulig? jaja, kanskje han invisterte i et lengre liv da...

nå blir det litt vanskligere for han å få HIV om han ikke har det da...

kanskje litt synd på kona hans da, som må leve resten av livet i skam, og sammen med en penisløs mann :p

Lenke til kommentar
*får vondt bare ved tanken... AU!!*

gi kona en lærepenge? etterpå da? skal han lime den på igjen når hun har lært?

Svar på topic:

Det skjedde en gang på 1900-tallet da jeg skulle til tannlegen. Da jeg kom inn, sjangelet han veldig og det luktet sprit av munnen hans. Da han skuulle bååårrre ramlet båååreeet ned i halset på meg. Fikk helt hjertestopop. Jeg vrei meg rundt og fikk spydd oppp bååårrreeet. .

Dette var min nær opplavelse døden. Måtte bare fortelle det :woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Lenke til kommentar
*får vondt bare ved tanken... AU!!*

gi kona en lærepenge? etterpå da? skal han lime den på igjen når hun har lært?

Svar på topic:

Det skjedde en gang på 1900-tallet da jeg skulle til tannlegen. Da jeg kom inn, sjangelet han veldig og det luktet sprit av munnen hans. Da han skuulle bååårrre ramlet båååreeet ned i halset på meg. Fikk helt hjertestopop. Jeg vrei meg rundt og fikk spydd oppp bååårrreeet. .

Dette var min nær opplavelse døden. Måtte bare fortelle det :woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

lukter jeg et par ukers ferie? Du poster jo det der i hvert eneste topic!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...