b-real Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 A Kenyan villager has cut off his penis and testicles with a kitchen knife "to teach his wife a lesson." link IDIOT! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 for en kjempenisse! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Når skal folk lære.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hva i alle dager skulle det være godt for? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Han fortjener å...å...ååååå... Jeg klarer seriøst ikke finne gode ord nok til å beskrive denne mannens komplete idioti.. Skumle greier Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Han har en case... og dama kan jo bare finne en ny en... Trur fyrer ikke har tenkt så langt... Men er jo greit at han kasterte seg på den måten, så slipper han å lage flere idioter av sitt slag... Takk faan for det ! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 P.g.a. UV OD er det mye krig i Afrika, det koker under topplokket. Derav korttenkthet og meningsløse handlinger som f.eks. å stoppe ørkenspredning. Jeg foreslår vi heller sender solkrem til Afrika istedenfor mat Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ler ut høyt! er det mulig? jaja, kanskje han invisterte i et lengre liv da... nå blir det litt vanskligere for han å få HIV om han ikke har det da... kanskje litt synd på kona hans da, som må leve resten av livet i skam, og sammen med en penisløs mann Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Han har en case... og dama kan jo bare finne en ny en... Trur fyrer ikke har tenkt så langt... Men er jo greit at han kasterte seg på den måten, så slipper han å lage flere idioter av sitt slag... Takk faan for det ! Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Han ligger godt an til en "Darwin award" - i alle fall om man skal se på saken fra det synspunkt at tullingen har sikret at hans gener ikke spres (med mindre han allerede har barn). http://www.darwinawards.com/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Han skulle heller ha kappet av seg hodet. Slike folk altså. OMG Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Han skulle heller ha kappet av seg hodet. Slike folk altså. OMG Jaja han har nå guts om ikke annet. Lite intelligens, men guts...heh heh Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Huttetu! Hvor dum går det ann å bli? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 *får vondt bare ved tanken... AU!!* gi kona en lærepenge? etterpå da? skal han lime den på igjen når hun har lært? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 litt kjipt for han hvis kona gjør det slutt...så står han der da, uten p.ikk og kona. Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 *får vondt bare ved tanken... AU!!* gi kona en lærepenge? etterpå da? skal han lime den på igjen når hun har lært? Svar på topic: Det skjedde en gang på 1900-tallet da jeg skulle til tannlegen. Da jeg kom inn, sjangelet han veldig og det luktet sprit av munnen hans. Da han skuulle bååårrre ramlet båååreeet ned i halset på meg. Fikk helt hjertestopop. Jeg vrei meg rundt og fikk spydd oppp bååårrreeet. . Dette var min nær opplavelse døden. Måtte bare fortelle det Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 *får vondt bare ved tanken... AU!!* gi kona en lærepenge? etterpå da? skal han lime den på igjen når hun har lært? Svar på topic: Det skjedde en gang på 1900-tallet da jeg skulle til tannlegen. Da jeg kom inn, sjangelet han veldig og det luktet sprit av munnen hans. Da han skuulle bååårrre ramlet båååreeet ned i halset på meg. Fikk helt hjertestopop. Jeg vrei meg rundt og fikk spydd oppp bååårrreeet. . Dette var min nær opplavelse døden. Måtte bare fortelle det lukter jeg et par ukers ferie? Du poster jo det der i hvert eneste topic! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ferie innvilget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå