spoocake Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg tenker på å kjøpe meg en luksuspreget klokke av typen Tissot/Patek Philippe. Er det noen som vet om forhandlere i Oslo sentrum som selger denne typen klokker(eller andre tilsvarende)? Takker for svar! Lenke til kommentar
tvv Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det var litt av en varisasjon Tissot - billig - Patek Philipp - RÅ DYR - når det er sagt er vel Urmaker Bjerke ved Grand Hotel i Oslo stedet for luksusklokker! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg tenker på å kjøpe meg en luksuspreget klokke av typen Tissot/Patek Philippe. Er det noen som vet om forhandlere i Oslo sentrum som selger denne typen klokker(eller andre tilsvarende)? Takker for svar! Umm, "av typen Tissot/Patek Philippe"? Det gir overhodet ingen mening. Det er ikke samme type klokke overhodet. Tror praktisk talt alle urmakere i Oslo sentrum fører Tissot, og til mer eller mindre samme priser. Jeg liker veldig godt urmakeren som ligger i Stortorvet-enden av Storgata. Hyggelig fyr. Patek Philippe vet jeg ikke hvor du finner. Lenke til kommentar
spoocake Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Hehe, må ha blandet Tissot med et annet merke:) Men får jeg en klokke på urmaker bjerke for mellom 2000-5000kr eller er det dyrere enn det og? Butikken må da gå rundt.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hehe, må ha blandet Tissot med et annet merke:) Men får jeg en klokke på urmaker bjerke for mellom 2000-5000kr eller er det dyrere enn det og? Butikken må da gå rundt.. Du har nok blandet Patek Philippe med et annet merke, ikke Tissot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå