Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan noen hjelpe meg i det hele tatt?

Anbefalte innlegg

Jeg var på ferie for et par dager siden og møtte en person jeg kom godt overens med, vi snakket mye sammen, men vi fortalte merklig nok ikke navnene våre til hverandre ? Tror noen at jeg i det hele tatt kan finne denne personen igjen? Beklager , vet at dette ikke passer inn på denne forume? Alle svar hjelper, takk på forhånd !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det på samme måte. Vet bare fornavnet, og skulle gjerne ønske at jeg visste mer. Men om du ikke er på samme plass enda, og tilfeldigvis møter han/henne på gata, vil vel sjansene være rimelig små. Det er vel egentlig ganske logisk?

Lenke til kommentar

Har det på samme måte. Vet bare fornavnet, og skulle gjerne ønske at jeg visste mer. Men om du ikke er på samme plass enda, og tilfeldigvis møter han/henne på gata, vil vel sjansene være rimelig små. Det er vel egentlig ganske logisk?

nei:( som sagt hadde jeg fått vite alle navna på hotellet så kunne jeg gått gjennom alle? Hadde vært verdt det, men noen som har noen aning om hvordan jeg kan få alle navna på hotel gjestene der jeg var? Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...