Mrthorsen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg var på ferie for et par dager siden og møtte en person jeg kom godt overens med, vi snakket mye sammen, men vi fortalte merklig nok ikke navnene våre til hverandre ? Tror noen at jeg i det hele tatt kan finne denne personen igjen? Beklager , vet at dette ikke passer inn på denne forume? Alle svar hjelper, takk på forhånd ! Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) - Endret 7. august 2013 av Gretcheen Lenke til kommentar
Mrthorsen Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Har det på samme måte. Vet bare fornavnet, og skulle gjerne ønske at jeg visste mer. Men om du ikke er på samme plass enda, og tilfeldigvis møter han/henne på gata, vil vel sjansene være rimelig små. Det er vel egentlig ganske logisk? Lenke til kommentar
Mrthorsen Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Har det på samme måte. Vet bare fornavnet, og skulle gjerne ønske at jeg visste mer. Men om du ikke er på samme plass enda, og tilfeldigvis møter han/henne på gata, vil vel sjansene være rimelig små. Det er vel egentlig ganske logisk? nei:( som sagt hadde jeg fått vite alle navna på hotellet så kunne jeg gått gjennom alle? Hadde vært verdt det, men noen som har noen aning om hvordan jeg kan få alle navna på hotel gjestene der jeg var? Endret 11. juli 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) - Endret 7. august 2013 av Gretcheen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det er nok ganske enkelt å løse.. Legg ut en etterlysning på facebook, og sørg for at den er public. Jeg tipper du har svar innen en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå