Huner Aziz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Verdalen-Norge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei. Dette bildet har en skjønnhet og dramatikk som fanger oppmerksomheten, og det har en intensitet som kan minne om Rembrandts landskapsmalerier. Praktfullt, - helt enkelt ! M v h Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Huner Aziz Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Hei.Dette bildet har en skjønnhet og dramatikk som fanger oppmerksomheten, og det har en intensitet som kan minne om Rembrandts landskapsmalerier.Praktfullt, - helt enkelt !M v hAlbert Andersson. Tusen tusen takk skal du ha, Albert! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Velkomponert fortelling her, med fin dybde. Vakkert lys, som trenger gjennom tykt, lavt skydekke. Jeg tenkte faktisk ikke på Norge da jeg så dette; med så flatt land. Fin reklame for Verdalen! Er det multieksponering? 1 Lenke til kommentar
Huner Aziz Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Velkomponert fortelling her, med fin dybde.Vakkert lys, som trenger gjennom tykt, lavt skydekke.Jeg tenkte faktisk ikke på Norge da jeg så dette; med så flatt land. Fin reklame for Verdalen!Er det multieksponering? Tusen takk for tilbakemeldin, Trond Nei det er ikke multieksponering! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Fint og dramatisk. Ville nok ha rettet opp horisonten og kuttet litt i toppen, både for å fjerne de lysse feltene i skyene og få horisonten litt lenger fra senter. Liker fargene og kontrastene. 1 Lenke til kommentar
Huner Aziz Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Fint og dramatisk. Ville nok ha rettet opp horisonten og kuttet litt i toppen, både for å fjerne de lysse feltene i skyene og få horisonten litt lenger fra senter. Liker fargene og kontrastene. Du har helt rett, Erik! Og takk skal du ha for tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg