wha96 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei i ca et halvår så har headsette mitt skurra litt, eller lager svake pipelyder når jeg har det på. Jeg legger ikke merke til det når jeg hører på musikk høyt men det er likevell irriterende. Er dette normalt, eller er det noe som kan fikses? Har hatt det i kansje i 2 år, og ikke kom for å bare skrive at beats suger osvosv.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Er det skurring, eller er det mer en suselyd? Om det er sistnevnte vil jeg tippe det er den aktive støyreduksjonen du hører. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Typisk beats kvalitet. Vri litt på ledningen, kanakje dra den en mm lenger ut osv. Det skal funke for skurringa. Pipinga får du rett og slett ikke bort. (Snakker av egne erfaringer) Endret 11. juli 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Takk til dere begge. Skurringa gikk bort, susinga får vell bare være der. Pipinga er litt av og på, hvis jeg strammer det helt inn forsvinner det som regel. Jeg har alltid brukt den oransje kabelen.. vil det være noen forskjell om jeg bytter til den svarte? Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hører du fortsatt piping hvis du deaktiverer støyreduksjonen? Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Nei men da slår jeg jo headsette av. Nei men da slår jeg jo headsette av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå