Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan og bør eg be ut ei dame eg jobber med?

Anbefalte innlegg

Hei, Jobber sammen med ei som eg i det siste har fått store følelser vi har jobbet sammen i over 2 år men er di siste ukene eg har begynt og tenke på at eg vil date henne. jobber bare sammen sånn av og til men ser hverandre ofte om ikke hver dag.

Så har veldig lyst no til og se om det kan bli et forhold der, men veldig usikker på hvordan eg skal gå frem siden vi jobber sammen.

Og er litt vanskelig og vite hva hun føler for vi jobber i anleggsbransjen og ho er eneste dame i firmaet, så kan ikke vise for mye der, men føler at vi har godt kontakt og trives sammen.

Så hva tror dere bør eg gå for det og prøve? og viss ja hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Har du sett **Tittel** her filmen?

- Hun sier den er sikkert kul, el nei det har jeg ikke.

- Du sier tenkte å se den på tirsdag el torsdag (pass på å få et antall dager i mellom). Spør om hun har lyst å være med å se den.

Dersom hun har lyst, men ikke kan vil hun forslå en annen dag. (Som regel)

A- Hun blir med. På dette tidspunktet kan du foreslå en matbit etter filmen, si du fikk lyst på noe. Du nevner ikke matbiten før på dette tidspunktet, da legger du ikke press på deg selv, el henne. Dersom du ikke trives med hun, slipper du dermed å pine deg gjennom ennda en time med hun. Kino, el bare stikke ut å ta en kaffe legger mindre press på dere begge. Personlig foretrekker jeg å ta en kaffe da det ikke legger press på meg, el henne. Da kan du på samme måte foreslå mat, dersom dere trives etterpå. Du merker for om hun trives, og er komfortabel med situasjonen

B- Hvis ikke går du alene, og prøver igjen med en annen film om ett par uker. (Ikke avlys selv om du får nei fra henne, da tar du med en kompis.) Ikke vis du setter livet på vent for henne = et svakhetstegn.

Hvis ikke er det flere fisker i havet .

EDIT over til spm dine:

Nei, du sier ikke det direkte, du kommuniserer det i førsteomgang.

Middag og film hjemme hos deg blir for mye for fort.

Endret av Datasmurfen
Lenke til kommentar

Hvor glad er du i jobben? Hvis det ikke går veien kan det bli direkte ubehagelig å møte henne hver dag.

er glad i jobben min, ja er jo en mulighet det ikke det at eg tror det blir noe problem uansett, men kan jo ikke vite det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...