Kabs889 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei. En tid siden kom jeg inn i en uheldig sak når jeg var på en fest. Kjapt forklart: vi kom på en ukjent fest. Var bare hyggelige. Ingen problemer. Siden vi var ukjente i demmes øyne, ble på en måte behandlet dårlig av de " bråkemakerene der! Det var en stor mann som var ca 1 1/2 hode høyere en meg som ville diskutere noe ang lastebiler. Noe som egentlig inne var en stor sak. Men som utartet seg til at han dyttet meg 1 eller 2 ganger. Han ble da start bort av en venn av meg. Og jeg gikk litt unna. Han ble fortalt at han skulle "gi faen i det der" Han slo da han som dro han vekk i armen og sa at han skulle bort å "gjøre deg ferdig med han" han kom da bort til meg la hode over mitt mens han så ned på meg og dyttet til meg igjen. Da forsvarte jeg med å slå han 1 gang i ansiktet siden han ikke ga seg. Han gikk i bakken å ble liggende så jeg gikk unna. Dette slager førte til at han måtte inn på ahus for sjekk! Ble kontaktet av politiet i dag og ble spurt om jeg kunne komme inn i et avhør som mistenkt for legemsbeskadigelse. Fikk høre det at han "mulig hadde fått en utsliing i kjeven. Men ikke sikkert. De ble også sakt at jeg hadde slått med en flaske og ikke neven. Men som jeg ikke tror stemmer siden jeg riktig nok hadde en flaske i hånden. Men som jeg gikk og drakk fra. Men uansett så var det bare en reaksjon av at han dyttet meg gjentatte ganger at jeg slo. Ellers hadde jeg ikke gjort det idet hele tatt. Han var tross alt en svær kar! Skal inn i avhør nå til tirsdag. Hva skal jeg gjøre nå? Burde jeg ha med advokat? Har jeg gjort noe ulovlig ? Og er sette noe jeg kan komme i fengsel for? Takker for alle mulige svar! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Altså, i utgangspunktet kan man regne seg selv som fucked hvis man gir mer blåveis enn det man får tilbake, selvforsvar eller ikke. Det er bare sånn det fantastiske landet vårt funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå