Kaim Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei. På Mandag satt jeg med min Samsung Galaxy S2 på nett. Helt vanlig surfing, ikke noen oppdateringer eller lignende som kjørte i bakgrunnen. Plutselig bare hengte den seg opp, så jeg slo den av og på igjen, men da - ved oppstart - kommer kun Samsung Galaxy logoen opp, og lenger kommer jeg ikke. Har prøvd soft reset og hard reset, men det hjelper fortsatt ikke. Har prøvd å ta ut batteriet, la telefonen hvile i et par dager, uten hell. Fortsatt det samme. Det frustrerende med det hele, og det jeg egentlig trenger hjelp til er i grunn ikke å få reparert telefonen, men å få hentet ut diverse filer fra internminner. Jeg jobber som musiker, og har veldig mange små utkast og idéer og diverse småting, som jeg har spilt inn kjapt på telefonen opp gjennom tida. (Jeg skal bli flinkere på å ta back-up oftere...! ) Er det noen måte å få tak i det som ligger opp internminnet nå, eller er alt håp ute? :/ Jeg vet at det finnes firmaer som driver med data recovery, men de koster skjorta... Derav prøver jeg her, da jeg har hatt god erfaring med Diskusjon.no sine tech guruer tidligere! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Djn Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Kan du starte den i recovery mode? Altså: Trykk inn volum opp, home og power i den rekkefølgen, og hold alle tre inne helt til du forhåpentligvis ser en recovery-skjerm. Hvis det ikke fungerer, kan du starte den i download mode? (Samme idé, men med volum ned i stedet for opp) Endret 16. juli 2013 av Djn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå