ole_marius Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Hei, har problemer med Steinberg CI1 og Sequel 3 som jeg kjøpte i dag. Problem 1: Når jeg kjører Sequel 3 så tvinger programmet all lyd av på resterende av maskinen, kan ikke spille av musikk, filmer, lyd fra youtube etc. Problem 2: Maksinen registrerer at CI1 er avspillerenhet og jeg kan fint spille av ren gitarlyd fra windows sin lydavspillingsprogram, men i Sequel 3 får jeg kun en høy lyd/pipelyd når jeg velger CI1 som output for lydopptak. Har prøvd å dra ut gitaren og lyden forsvinner ikke. Problem 3: Av og til nekter Sequel å finne noe som helst innput for lydopptak, for bare "no bus" på knappen jeg må trykke på for å velge lydinnspillingskilde. Forslag til hva jeg kan prøve på? HAr oppdatert USB driveren til CI1, skru maskinen av/på flere ganger, holder på nå å reinstalerer Sequel 3 som siste utvei... Endret 11. juli 2013 av ole_marius Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 1: Det er sånn det funker med MIDI enheter og asio4all, alt lyd blir stengt av bortsett fra i selve programmet. Det funker ikke hvis det er andre lyder som avspilles. Resten er jeg usikker på : / Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 1: Det er sånn det funker med MIDI enheter og asio4all, alt lyd blir stengt av bortsett fra i selve programmet. Det funker ikke hvis det er andre lyder som avspilles. Resten er jeg usikker på : / Var innom foretingen og fikk opplæring og veiledning til hva som var galt, så nå funker det. Eneste som gjenstår er å lære å bruke det, samt finne ut hvorfor det er litt dårlig lydkvalitet gjennom mine headsett. Men tror jeg skal klare det selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå